• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

900_S

  • Membru din 03.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • ... sunt specialisti ai jocurilor murdare. Nu pot uita episodul Opel. S-a facut mare zarva cu vanzarea Opel si s-au anuntat foarte multi potentiali cumparatori. GM a cerut de la fiecare sa prezinte o documentatie despre modul in care vor sa salveze Opel de la faliment si sa-l duca pe profit. In ultimul moment, cand era gata ca Magna sa preia Opel, GM "s-a razgandit" si a terminat orice discutie despre Opel. Cu alte cuvinte, i-au pus pe altii sa le faca studiul de rentabilitate si sa elaboreze strategii pentru viitor, au preluat gratuit aceste informatii (pentru care se platesc bani grei) si apoi le-au ras tuturor in fata. Cu SAAB au schimbat un pic strategia, sa nu mai para ca lucreaza asa cum au facut-o cu Opel. Si-au ales cu grija un pretendent care nu dispune de fonduri suficiente pentru a intretine firma timp de doi ani, pana cand se pune iar pe picioare, l-au facut sa accepte conditii umilitoare, si-au asigurat toate drepturile pentru 9-5 si 9-4X (desi aceste modele au fost in primul rand concepute de SAAB, nu inainte ca suedezii sa-i sprijine intai pe americani la Cadillac SRX si la Insignia, ca, deh, 9-5 a fost gata inainte de Insignia, dar Opelul era mai important pt. ei) - pentru a putea poza mai apoi in nevinovati sau victime ale unor intrigi... Toate aceste marsavii m-au convins ca in curtea mea nu va mai intra niciun produs GM. Tot respectul pentru Ford, pentru modul in care s-au desfasurat negocierile, iar apoi vanzarea Volvo catre chinezi. Ah, da, nu trebuie uitat ce a facut Ford in timpul crizei si cum au fost salvati GM pe banii contribuabililor. Pacat de acei bani, politica GM nu s-a schimbat defel, au pastrat aceeasi gandire ilustra.
    Chinezii au făcut o nouă ofertă pentru Saab: 446 milioane de dolari
  • Prioritatea nr. 1 este de a vinde SAAB in intregime. Inca nu s-a terminat perioada in care se depun ofertele, deci nu se pune inca problema de a vinde SAAB pe bucati. Drepturile pentru vechiul 9-3 (de asemenea si pentru vechiul 9-5) au fost cumparate de BAIC, actualul 9-3 este un facelift al acelui model. Youngman trebuie sa se inteleaga cumva cu BAIC pentru 9-3, GM nu are influenta la acest model. Din pacate pentru Youngman, BAIC este interesat sa produca masini electrice si doreste doar o parte din SAAB, deci sunt concurenti. @lorinczi.thomas frumos 9-3X ti-ai pus la avatar! Eu nu astept o asemenea stire, cand ma gandesc ce a facut BMW cu Rover... bine macar ca au vandut Land Rover pentru ca erau gata sa faca praf si aceasta firma. Cel putin se poarta frumos cu Mini si cu Rolls Royce. E suficient ca BMW sa livreze doar motoarele, asa cum avusesera contract cu SAAB inainte de faliment.
    Chinezii au făcut o nouă ofertă pentru Saab: 446 milioane de dolari
  • Frumos! ;) Juke vad ca imi place tot mai mult, iar negru mat se pare ca il prinde bine.
    Juke R face spectacol pe un circuit amenajat pe străzile din Dubai
  • ttela.se scria candva ca SAAB are 999 de vieti. Probabil stiau ei ceva... Abia astept sa se termine odata nebunia asta si atunci cand citim stiri despre SAAB, acestea sa fie despre masini. Nu se poate ca SAAB sa ne ramana datori cu urmasul lui 9-3, acesta trebuie sa ajunga pe piata! :) Ard de nerabdare sa nu mai aud in aceeasi fraza numele de SAAB amintit alaturi de Gangster Motors. Griffin Up!
    Speranţa moare ultima: Chinezii mai fac o ofertă salvatoare pentru Saab
  • Tocmai am ajuns acasa de la serviciu si constat cu placere ca n-am gresit pornind intai calculatorul si intrand aici in loc sa mananc ceva si sa dorm :) SaabCuantic, ma bucur ca ai avut parte de impresii frumoase si multumesc pentru ca ti-ai facut un pic de timp ca sa asterni cate ceva din ele aici. Intr-o buna zi va veni SAABul si pe strada ta, insa te previn ca piesele de schimb nu sunt deloc ieftine... Din fericire, masinile acestea merita a fi intretinute si te rasplatesc asa cum se cuvine pentru investitiile ce le faci in ele :)
    Suedia: 100 de Saab-uri noi, trimise direct la casat
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC SAAB 900 S, BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1300, Subaru Legacy, Jaguar S Type, SAAB 9000, Audi V8, BMW 320 D etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ SAAB 96 V4, SAAB 900 turbo din prima generatie (nou, doar visez), SAAB 9-3 Viggen (de asemenea nou), urmasul lui 9-3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău