• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

91Schumi06

  • Membru din 30.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 787 in total
  • Numele de Schumacher inca vinde! Pe asta mic, daca nu-l chema Schumacher, nu-l baga nimeni in seama. L-am urmarit in cateva curse si n-are nici macar 25% din talentul ilustrului lui tata!
    Fiul lui Schumacher, mai aproape de Formula 1: Mick Schumacher va fi confirmat ca pilot la Academia Ferrari și va participa la două teste
  • Hai sa vedem cum stau lucrurile: in primul rand, Kubica are o varsta si o stare fizica care nu-i permite sa mai termine un grand prix. In al doilea rand, Williams n-are in acest moment si nu cred ca va avea nici sezonul viitor, o masina competitiva. In al treilea rand, de ce sa accepte acum postul de pilot titular daca ei nu i l-au oferit la inceput de 2018?
    Kubica a primit două oferte pentru sezonul 2019: pilot titular la Williams sau pilot de dezvoltare la Ferrari
  • @Maxx, n-am de ce sa fiu fanul lui Ferrari,sau al lui Hamilton. Eu, de cand ma uit la F1, am avut doar doi favoriti: Michael Schumacher si Sebastian Vettel! Asta e, cand se va retrage si Vettel o sa ma duc sa ma uit la darts, sau la curling...
    Hamilton, pole position în Brazilia în fața lui Vettel! Bottas și Raikkonen ocupă a doua linie a grilei
  • 82 de pole-uri si "doar" 71 de victorii. Michael Schumacher...68 de pole-uri si 91 de victorii! Concluziile le trageti singuri!
    Hamilton, pole position în Brazilia în fața lui Vettel! Bottas și Raikkonen ocupă a doua linie a grilei
  • Cand castigi la Sakhir, Silverstone si Spa, de maniera in care a facut-o Vettel, nu poti sa spui ca n-ai avut monopost dominant! Adica astea 3 sunt circuite pe care se poate depasi si el a castigat, asa ca daca Mercedes avea o masina net superioara, le-ar fi castigat si p-alea, nu? Vettel ar trebui sa recunoasca ca titlul s-a pierdut la Spielberg, unde Ferrari au refuzat sa-l dea pe Raikkonen la o parte, s-a pierdut pe Hockenheim, s-a pierdut in calificarile de pe Hungaroring, s-a pierdut la Baku, s-a pierdut la Monza, unde au fost niste dobitoci. Sa nu mai vorbesc de Suzuka,sau Singapore...unde n-a fost in stare sa iasa in fata unui Verstappen cu monopost net inferior. Una peste alta, campionatul nu s-a pierdut din cauza monopostului si asta ar trebui s-o stie toata lumea. Intr-adevar, Mercedes l-au castigat datorita monopostului dar si din cauza celor de la Ferrari, care n-au avut un lider pe pista, n-au avut unul la boxe si n-au stiut cand sa impuna ordine de echipa!
    Vettel: "Ferrari nu a avut un monopost dominat la nicio cursă din 2018"
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău