@Daniel Popescu:
Vezi ca Vettel nu a avut 6 secunde in fata lui Hamilton la iesirea de la boxe. Acele secunde au fost "puse" in urmatoarele 4-5 tururi.
Cu stima.
@serban:
Daca Vettel castiga si la Shanghai, Doamne ajuta, ne va spune ca el iubeste pilotii germani, si ca un cuplu format din pilot german si echipa italiana este ca o alinta militara gandita de Hitler si Mussolini
Mavrick, personal nu vad o problema numarul mare de abandonuri. Decat sa vezi 20 de monoposturi care termina cursa ca au mers la economie, e mai bine asa. Repet, este strict o parere personala. Ce mi se pare ridicol, asa cum spui si tu, este diferenta foarte mare dintre monoposturi. As vrea sa vad si eu 3-4 echipe care sa se lupte pt victorie cursa de cursa, care sa fie despartite in calificari de 3-4 zecimi. Din pacate nu mai e cazul si asta e regretabil. Pirelli au venit acum cu o compozitie care ajuta pilotii sa gestioneze mai bine pneurile in speranta unor dueluri, numai ca acestia le evita pe cat posibil, asta conducand la strategii cu o singura oprire la boxe. Aseara, spre exemplu, am urmarit doua curse: Hungaroring '98 si Magny-Cours 2004, curse castigate de Schumacher cu cate 4 opriri la boxe tocmai pt a fi cat mai rapid. Mai exista in ziua de azi posibilitatea sa ai cu o oprire, sau doua, in plus fata de adversari si sa te implici in lupta pentru victorie? Nu! Aici trebuie sa intervina Liberty Media, sau cum s-or numi. Cursa de azi a fost frumoasa doar pt fanii Ferrari sau Vettel, dar daca esti neutru si vrei spectacol, cred ca F1 actuala este ultimul sport recomandat. Ne uitam si ne miram cum pot masinile actuale sa faca 1.22 in calificari si in cursa nici macar nu se pot apropia de vechile recorduri, majoritatea datand de 12-13 ani. E simplu...atunci era realimentarea permisa si aveai carburant in rezervor pt 10-15 tururi, element care facea masina mai usoara si contribuia decisiv la un atac/depasire. Acum, cu un DRS aproape nul, nu ne ramane decat sa vedem depasiri la boxe.
@mavrick:
Bomboana de pe coliva ar fi fost ca masina plecata de pe 13 sa si abandoneze in turul 13. Lasand ironia la o parte, e pacat sa vezi ca Mercedes si Ferrari n-au adversari. Cel putin pana la Barcelona cred ca doar Hamilton, Vettel si Bottas vor fi pe podium, doar ordinea se va schimba.
Ultimele comentarii
787 in total