• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AdrianCor

  • Membru din 09.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 23 in total
  • Ps. La Ferrari este noul model. Predecesor ENZO....si tot asa pana la F40. La origine se trag din Ferrari 250 GTO. Nu cred ca vrei sa afli cate zeci de averi costa masina aia. Asa vor ajunge si astea noi...F40-F50-Enzo-LaFerrari si ce va mai urma in viitor. Daca ei ar fi pastrat denumirea de Ferrari 250 GTO, probail Ferrari 250 GTO ajungea acum la maxim 100 de mii de euro pt. ca se deprecia. Sigur...e si o strategie de marketing care a prins la public. Cel mai castigat iese primul propietar.
    Mercedes SLS AMG va spune „adio” publicului în martie 2014
  • @Dacia Plant Este parerea ta. Ei au o strategie foarte buna pt. cei care au dat o gramada de bani pe modelele lor de top. Au imprumutat filozofia celor de la Ferrari. Ex: F50 > next generation cu numele de Enzo si acum ultimul model cu numele La Ferrari. Asta e bine pt. ca aceste modele de top sa se aprecieze in timp peste niste ani. Sunt destul de putine si vor ramane si mai putine (multe distruse in accidente). Asa ca peste 30 de ani sunt fani Mercedes care au posibilitati financiare mari si vor un BENZ deosebit si de colectie (SLS sau AMG) care sigur o sa coste mai mult peste 30 de ani decat este acum de nou. Vezi cu cat se vand unele Mercedes-uri vechi si ai sa te convingi de ce schimba denumirea la ele. Daca ar fi scos noul SLR, sigur cel vechi se deprecia rau de tot si ajungea la pret de E class nou probabil acum. SLR a ramas SLR si uite ca pretul tot mare e la el. Ba ca la unele care nu au prea fost rulate a crescut fata de cat era el de nou. Si asta in cativa ani....sa il vezi peste 30 cat o sa coste. Sper ca m-am facut inteles si ai inteles ideea.
    Mercedes SLS AMG va spune „adio” publicului în martie 2014
  • @Misha Asa este...cand ai pretentii si ceri sute de mii de euro pe masina atunci ar trebuii sa fie 100% originala si autentica. Si la Pagani se intampla la fel....tot de la AMG sunt luate. Ceva ceva este modificat la ele. Stii cum e....prost e cine da banii pe ele nu cine cere. Mie imi place Aston mai mult ca Ferrari si Lamborgini....dar recunosc ca Ferrari este singura marca sport autentica care isi justifica banii ceruti pe masinile lor. ps. Ei au avut probleme mari cu fiabilitatea in trecut....trebuia sa isi rezolve problema dar costa prea mult sa faca ceva nou de la 0. Asa ca au ales varianta sa cumpere ceva bun ce exista pe piata.
    Primele modele Aston Martin cu motoare Mercedes AMG vor debuta peste trei ani
  • Nu as avea incredere in asemenea sistem....poate peste 100 de ani sa fie 100% sigur ca masina sa se conduca singura.
    Mercedes-Benz Intelligent Drive - încă un pas către automobilul autonom
  • @isa.t Din cate stiu exista...FF-ul arata ca un combi dar i se spune GT.
    Şeful Rolls-Royce: "Luăm în considerare un SUV"
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău