• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AliceVogans

  • Membru din 30.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 74 in total
  • @lol - Bre, până să intre amândoi la boxe, aveau același tip de pneuri, așa că, scutește-mă cu gargara ta. Și unde naiba a pierdut timpul în pluton, că doar era în spatele lui Vettel?!
    Raikkonen: "Criticii ar trebui să analizeze prestaţiile, nu rezultatele mele"
  • Bine, hai că îți analizez eu prestația de la Hungaroring, nu pun la socoteală faptul că ai abandonat, a fost din motive tehnice. Ai avut un start excelent, i-ai depășit pe Daniel Ricciardo, Nico Rosberg și Lewis Hamilton și ai ajuns pe locul 2, apoi ai început să fii mai lent decât Vettel cam cu 0,3 secunde pe tur. La ieșirea de la boxe, după primul schimb de pneuri, erai la aproximativ 7 secunde distanță de el. Păi ce prestație este asta, domnule, nu pilotezi un monopost egal cu cel al lui Vettel? De ce ești mult mai lent decât el?
    Raikkonen: "Criticii ar trebui să analizeze prestaţiile, nu rezultatele mele"
  • În jurul anului 1672 călugărul iezuit Ferdinand Verbiest i-a construit împăratului Chinei un vehicul cu motor pe abur, considerat primul automobil acționat prin forța aburului. Primele vehicule cu motor pe abur adevărate apar în Europa, în perioada revoluției industriale, când Nicolas-Joseph Cugnot realizează, între anii 1770-1771, un cărucior propulsat de un motor cu aburi destinat să transporte greutăți, ulterior acest dispozitiv a fost preluat de forțele armate pentru a putea transporta artileria grea, dar nu au avut mare succes deoarece viteza de maxim 4 km/oră era mult prea mică și autonomia de deplasare de circa 15 minute era mult prea mică. Pe rând, în 1784, William Murdoch și în 1797, Oliver Evans expun vehicule bazate pe aceleași principii. În 1801, Richard Trevithick construiește "The Puffing Devil”, un automobil-locomotivă care putea circula pe drumurile rutiere, dar problemele prea mari în compartimentele direcției, ale suspensiei și starea drumurilor la acea vreme au făcut ca proiectul să fie redirecționat spre domeniul feroviar.
    Ferrari: "Dedicăm victoria celor de la Mercedes, care nu ştiu să numere"
  • @Dragon - O fi considerat Karl Benz "părintele automobilului", asta chiar dacă unii consideră că invenția lui este mai degrabă o motocicletă. A montat pe un triciclu motorul în patru timpi brevetat de Nikolaus Otto, un propulsor pe benzină de 958 cmc care dezvolta 0,75 CP și dispunea de aprindere electrică și răcire cu apă. Însă nici "macaronarii" nu sunt mai prejos, Enzo Ferrari a fondat echipa de curse Scuderia Ferrari în 1929.
    Ferrari: "Dedicăm victoria celor de la Mercedes, care nu ştiu să numere"
  • O cursă nebună, nebună, nebună, de legat! Probabil cea mai spectaculoasă din ultimii ani.
    Vettel a câştigat cursa de la Hungaroring! Kvyat, primul podium din carieră pentru Red Bull
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău