• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Johnny-desi admir Tesla pentru ceea ce a facut pentru acceptarea masinilor electrice si de asmenea pentru faptul ca le-a facut si percepute foarte bine nu numai pentru partea practica sau ecologica ci si pentru aspect si originalitate, aici nu sunt de acord cu tine. Tesla este de admirat dar pana la ajunge la calitatea si performantele Porsche mai este drum lung. Eu sunt fan electrice in acelasi mod cum sunt pentru cele termice (daca sunt facute bine de ambele parti), dar motivul pentru care Tesla arata foarte bine este in primul rand dat de "simplitatea" tehnologiei electrice (aici nu vorbim de baterie). Dupa cum vezi acum sunt o caruta de producatori de supercaruri electrice cu multi cai tocmai pentru faptul ca se pot obtine cu mult mai usor decat in varianta termica. Un alt motiv pentru care o electrica se poate face mult mai usor este si distributia greutatii, bateriile putand fi puse foarte jos iar motorul(motoarele) catre extremitatile masinii. Si uite asa Tesla( sau orice alta electrica) poate face o masina grozava mult mai usor ) nu stirbesc meritele nimanui ). Porsche are o istorie fantastica de masini exceptionale ( am restaurat destule in trecut ca sa ma pot pronunta), iar si cea electrica (Tyacan) este vazuta ca fiind o referinta sport-electrica. Deci Tesla mai are pana sa fie in liga Porsche, dar este o marca ce poate urca acolo relativ usor dat fiind investitiile si experienta in electrice.
    Porsche și TAG Heuer și-au unit forțele pentru a lansa un ceas care costă 6000 de dolari
  • @Johnny eu nu am incurcat snobismul cu patriotismul. Ele functioneaza si impreuna si de sine statator cand se pune problema de masini. Un neamt, cu tot pragmatismul, ar alege intai o marca germana (patriotism) , iar daca o alege si pentru a arata cat de "rotund" este el atunci se alatura si snobismul pentru ca fata de Lexus, in Europa ( si numai in Europa) cele trei germane premium au o imagie mai buna. Dar repet asta este numai in Europa. Iar daca alegerea Lexus s-ar baza doar pe partea cu fiabilitatea ( foarte importanta de altfel) as fi partial de acord cu tine. Dar Lexus este o masina exceptionala din toate punctele de vedere iar pe pietele unde marca a ajuns la o maturitate de imagine foarte ridicata (America, Asia), nimeni nu o percepe ca pe o Toyota mai scumpa. Asa cum Audi nu este vazut ca un VW mai scump, Rolls ca un BMW mai scump si asa mai departe. Iar cei care se duc sa cumpere o masina premium si merg pe la Mercedes, BMW sau Lexus nu sunt "fani" auto (fara a fi sarcastic) ci oameni care pe langa rasfoirea unor reviste de specialitate auto chiar au banii necesari sa cumpere o astfel de masina. Si crede-ma sunt mult mai pragmatici si logici cu banii lor (de multe ori munciti nu tocmai usor) decat cei angrenati in conversatii pe vreun forum auto. Iti doresc sa experimentezi cu oate masinile care iti plac si iti doresc sa ai bani sa ti-o cumperi pe cea care iti va "face cu ochiul" cel mai mult.
    Lexus pregătește un model nou: prezentarea va avea loc până la sfârșitul anului
  • @Johnny- Lexus este o marca foarte bine vazuta in America si de asemenea in Japonia. A fosty gandita initial doar pentru piata americana unde in acest moment este foarte usor pe acelasi nivel cu BMW sau Mercedes. Ca si marca este fara discutie mai noua decat celelte doua mentionate dar ca si imagine nu este cu nimic mai prejos. As putea sa spun ca este chiar mai bine privita decat celelate din multe puncte de vedere. Iar ca si tehnologie si calitate este un produs de top. Nu a avut succes in Europa pentru ca este o marca mai putin cunoscuta acolo si concurenta ( poate si snobismul un pic) este foarte mare. Dar produsul in sine este de exceptie. Iar concluzia asta vine de la o persoana care nu este fan japoneze. Deci Lexus are fiabilitate ( cea mai ridicata in clasa lux), calitate exceptionala, tehnologie avansata, design din ce in ce mai bun ( aici totul este subiectiv), imagine excelenta peste tot in afara de Europa unde este mai putin cunoscuta, deci care ar fi slabiciunea de care vorbesti i comparatie cu celelte marci premium? Iar toate calitatile enumerate sunt mai mult decat de ajuns sa fie o optiune solida oriunde ( doar daca nu esti un pui de snob nationalist european. Din nou, sunt posesorul la cateva modele Mercedes, deci nu sunt un fan al masinilor japoneze.
    Lexus pregătește un model nou: prezentarea va avea loc până la sfârșitul anului
  • Cel mai urat BMW facut vreodata in opinia mea. Pare facut intru-un gara din bucati de un adolescent teribilist. Pacat pentru ca din punct de vedere mecanic suna bine tot ce scrie despre el.
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
  • De acord cu titlul. Porsche are ceva pur in toate masinile sport pe care le-a facut.(Nu imi displac nici SUV-urile lor, dar esenta Porsche ramane coupe-ul). Am avut 4 si de cate ori a trebuit sa renunt la cate unul (am 1.94 si 125kg) pentru ca nu mai incapeam bine in niciunul, ceva a durut de fiecare data. Pana la urma daca ai avea de ales o ultima masina cu care sa imbatranesti, lista ar trebui mereu sa aiba un 911.
    PORTRET: Porsche în Romanian Roads Luxury Edition: "În minte îți rămân doar două opțiuni: cumperi acum un Porsche sau vei cumpăra mai târziu un Porsche"
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău