• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Timpuri Moi-americanii nu conduc manuale aproape deloc, marea majoritate nici nu stiu sa le foloseasca si nici nu vor pe buna dreptate. Acum sa clarific, eu sunt pentru cutii manuale, dar unde sunt logic sa fie mantinute. Orice masina cu veleitati sportive ar trebui sa aiba in oferta cel putin optional o cutie manuala, pentru a te bucura de ceea ce it ofera acea masina. Pentru masinile care sunt cumparate pentru deplasarea de la puncul A la punctul B, nu isi au rostul. In America sunt doua scenarii de care te lovesti mai totdeauana: ori esti blocat in trafic margand 30 se centimetri la fiecare 5 minute, ori mergi pe o autostrada dreapta cu cateva benzi de mers si aproape nimeni prin preajma, in functie de unde locuiesti. In ambele cazuri cutia manuala nu is are rostul de nici o culoare. Din nefericire, si in Europa, cu numarul de masini in crestere si traficul din ce in ce mai sugrumat, cutiile automate incep sa aiba mai mult sens. Dar pe modelele sportive as oferi mereu o manuala.
    Oficialii Porsche, surprinși de popularitatea transmisiei manuale din oferta lui 911 GT3
  • @@un alex-sunt de acord cu tine ca limbajul corporatist este unul pentru idioti in sensul ca este repetitiv si nu spune nimica. Dar ce tot aveti cu UE cand vina pentru ceea ce se intampla la noi suntem noi. Are UE vina ca noi nu avem conducatori cu "oua" care sa stie sa negocieze? Are UE vina ca noi ne vindem pe putin (in general vorbind)? Are UE vina ca noi suntem o tara cu multi inapoiati lipsiti de educatie care voteaza aceleasi rebuturi care se tot recicleaza mergand de la un partid la altul. UE este o platforma excelenta daca sti ce sa faci cu ea, iar daca esti prostul satului, o iei si pe coaja din cand in cand. UE nu exista sa ne tina in puf ci este o entitate cu multe capete care vor, fiecare, sa muste felia cea mai mare, dar daca esti mamaliga, normal ca ti se pare ca toti vor sa te fure. Trebuie sa vina o zi ( ma indoiesc ca va fi curand) cand o sa incetam sa dam vina pe UE, pe luna, pe soare ca suntem cocosatii Europei. Dar suntem daci si uriasi si ortodocsi si traim in gradimna maicii domnului, deci de ce trebuie noi sa mai punem osul la treaba si sa crestem o pereche de ... in relatia cu restul lumii. Fara UE, si in condittile in care sunt multe cazuri in care nu am stiut sa negociem corect, am fi fost pe langa Ucraina sau Albania.
    Rombat: “Vom începe să furnizăm celule pentru bateriile litiu-ion din acest an”
  • @Johnny, ce fel de incaltari poarta altii nu ma intereseaza de loc. Mai corect as spune ca atata timp cat sunt oameni de calitate pot purta si doua perechi de tocuri fara probleme. Cred ca noi in general ne luam un pic prea in serios si ne pasa de tocul altora mai mult decat de defectele noastre. Indiferent de lungimea tocurilor toti ajungem in celasi loc la final, iar singura diferenta este despre cat de fericiti am parcurs "drumul" si cat bine am facut ( sau cat de putin rau am facut). Asa ca tocurile nu au nici o importanta, poti fi un om de calitate cu tocuri sau un gunoi fara tocuri. In ceea ce priveste masina, cred ca se incadreaza in aceeasi categorie cu toate SUV-urile din clasa ei, mai toate fiind mai elaborate estetic, deci mai soft, sau cum zici tu, mai feminine. Clasa ata de masini nu este un off-roader sau un 4x4 veritabil cu care sa mergi prin boscheti deci, in viziunea mea este perfect acceptabil sa arate mai rafinat. Si mie personal imi place cum arata, fara a purta tocuri. Si daca o sa-mi piun tocuri, o sa am aceeasi parere (o spun glumind). Cu toate criticile aduse de multi SUV-urilor sau derivatelor lor, cred ca aduc un mare avantaj fata de sedanurile clasice, prin garda la sol putin mai mare (loc de condus mai bun, o oarecare siguranta mai mare in trafic si chiar prin posibilitatea accesari unor locuri mai putin prietenoase cu masinile cu garda mica), spatiul intrior mai mare, accesibilitatea lui (atat portbagaj cat si portiere). Eu nu sunt deranjat de nici o opinie atata timp cat este la obiect si exprimata civilizat. Doar am fost curios sa stiu cu ce ai comparat-o pentru a o numi "feminina". Iar daca nu ai probleme de confuzie sexuala, ar arata bine si in roz. Chestie de gust.
    Renault Captur primește nivelul de echipare RS Line
  • @dCi-imi cer scuze, mentiunea a fost facuta de Johnny nu de tine. Am fost nsurprins pentru ca dCi este un termen Renault, deci ai o oarecare afinitate pentru marca asta. Am inteles, te deranjeaza doar baietii pe tocuri. Din nou, scuze pentru confuzie.
    Renault Captur primește nivelul de echipare RS Line
  • @dCi - ce este un suv efeminat? Si efeminat in comparatie cu ce? Care este un suv ne-efeminat? Nu sunt sarcastic doar incerc sa inteleg ce te-a deranjat la masina asta.
    Renault Captur primește nivelul de echipare RS Line
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău