• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @zarnesteanu-arata a S1600 Gr.3. Foarte rare si din ce in ce mai scumpe. Am condus unul acum multi ani in urma. Acum ar fi foarte greu sa intru in unul la 1.94 si 120kg. Chiar daca nu am burta mare :). Sper sa faca un model cu personalitate chiar si electric decat sa inchida brandul din nou.
    Presa britanică: Alpine va deveni un brand 100% electric al grupului Renault
  • @zarnesteanu-arata a S1600 Gr.3. Foarte rare si din ce in ce mai scumpe. Am condus unul acum multi ani in urma. Acum ar fi foarte greu sa intru in unul la 1.94 si 120kg. Chiar daca nu am burta mare :). Sper sa faca un model cu personalitate chiar si electric decat sa inchida brandul din nou.
    Presa britanică: Alpine va deveni un brand 100% electric al grupului Renault
  • @Zarnesteanu-eu personal nu am avut probleme cu rugina la nici o masina pentru ca mereu le-am intrtinut corect. Cand am condus pe zapada am adaugat cate ceva pe unde zapada/sarea ar putea intra si am spalat apoi cat de des posibil pe dedesubt cu un power washer . Nu dureaza mult sa faci asta. Si mereu trebuie sa fi sigur ca zonele de eliminare a apei nu sunt acoperite. Stiu si cazuri incare oameni s-au plans de probleme cu rugina dar eu personal nu am vazut un Mecedes din anii respectivi terminat de rugina. W140 este poate cea mai bine construita masina vazuta de mine. In cativa ani cand bateriile vor ajunge la un nivel mai bun mi-ar place sa gasesc un W140 cu probleme la motor, sa-l fac nou (cum am facut cu toate masinile mele) si sa fac o conversie pe electric din el.
    Aniversare în familia Mercedes-Benz: 20 de ani de la debutul versiunii CL 55 AMG F1 Limited Edition
  • @Zarnesteanu-Am CL600. Nu sunt un fan a masinilor turbo decat noi si pe cilindree mica. Cand cumperi o masina noua si vrei sa o ti vreo 8-10 ani, motoarele mici turbo sunt foarte bune. Cand vrei o masina clasica sa o ti pentru mult timp, ocoleste turbo si mergi pe cilindree mai mare. Motoare mai robuste care nu se chinuie si mult mai putine componente, garnituri care dupa un timp se vor strica indiferent de cat de mult le menti. Si doar un sfat, cumpara Mercedes modele inainte de 2005 bine intretinute. Cele mai noi nu sunt la fel de bine facute si este o loterie mai mare in a le cumpara.
    Aniversare în familia Mercedes-Benz: 20 de ani de la debutul versiunii CL 55 AMG F1 Limited Edition
  • @Zarnesteanu-Este modelul 2002. Sl-urile sunt forte bune din acea era de asemenea, dar sunt mult mai mici decat CL-urile ( CL este de fapt coupe-ul clasei S cu mici restilizari estetice) si se simt altfel pe drum din cauza ampatamentului mai mic.Recall-urile nu ma intereseaza pentru ca imi schimb singur piesele la o anumita perioada indiferent ca sunt uzate sau nu. Toate masinile astea sunt scumpe sau foarte scumpe iar piesele si manopera sunt pe masura , dar daca le tratezi corect si faci totul ca la carte nu sunt probleme. Eu schimb uleiul sintetic la 3000 de mile sin nu la 10000 cum este prevazut. de asemenea schimb filtrul si la jumatatea ciclului deci la 1500 de mile. La fel cu suspensia hidraulica schim filtrul foarte des. Daca nu sti sa lucrezi corect la aceste masini si nu ai bani destui sa le intretii nu le cumpara pentru ca daca se strica ceva e grav. Un motor nou ca al meu este 53K de dolari. O suspensie noua completa este aproximativ 18K de dolari cu munca inclusa. Suspensiile (sistemul ABC) este total diferit de cel airmatic si este foarte similar cu suspensiile active folosite de Williams Renault in anii 90 . Sunt controlate electronic la fiecare 10 milisecunde deci practic masina nu se inclina aproape de loc. Cand conduci, daca inchizi ochii aprope ca nu sti daca mergi inainte sau esti oprit.Sistemul nu are swy bars si de aceea nu poti sa il schimbi cu o suspensie clasica desi multi au incercat cand au vazut cat costa reparatiile la ABC. Dar de ce vrei sa ai o astfel de masina daca nu te bucuri de lucrurile care o face deosebita. Iar fara sway bars nu are stabilitate in curbe deci suspensia hidraulica este singura varianta. Ca si masina de duminica este fantastica pentru ca nu vreau sa pun multe mile pe ea. Pentru condusul de zi cu zi folosesc un W140 in 6 cilindri care este fenomenal dar in alt mod.
    Aniversare în familia Mercedes-Benz: 20 de ani de la debutul versiunii CL 55 AMG F1 Limited Edition
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău