• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @c- total de acord. Cea mai urata fata de Aston din istorie. Daca spatele si profilul sunt reusite, fata arata a kit car facut pe genunchi intr-un garaj. Foarte dezamagit.
    Aston Martin lansează noul Vantage GTE: motor V8 biturbo și elemente aerodinamice speciale
  • @Andy-din nefericire indiferent de sistemul social-economic scenariul este acelas: natura umana isi arata fata urata si face ce stie mai bine. Peste tot in lume ai politicienii care au de platit inapoi celor care i-au ajutat sa ajunga acolo si in acel moment toate ideile marete cu care au pornit la drumul politic dispar usor. Iluzia ca ei conduc este gresita. In spate sunt corporatii, familii cu influenta, banci care la cel mai mic semn de rebeliune distrug orice farama de rebeliune. Asa este si in America si in Germania si in Romania si in Congo. In unele locuri mai discret, in unele mai pe fata. Asa ca discutiile politice nu cred ca isi au rostul. @PCM-am locuit in Franta, Africa de Sud si acum in Manhattan, New York si am fost in 47 de tari din care multe in repetate randuri si pe perioade substantiale (imi cer scuze pentru enumerare, nu a fost pentru a epata, ci pentru a releva o opinie formata obiectiv). Nu vad unde a fost o injuratura la "ai nostri" in ceea ce am spus. A fost o parere personala sprijinita de realitatea economica a tarii( de acolo a pornit discutia). Si daca spui ca noi suntem mai Ok decat vesticii din anumite puncte de vedere as vrea sa stiu care sunt alea (vorbim dpdv economic strict). Cred ca singurul mod de a progresa este de a fi obiectiv cu pozitia si situatia curenta pentru a putea creiona urmatorul pas inainte. Cred ca putem fi o tara intre primele 25 ale lumii daca exploatam corect tot ceea ce avem disponibil si corelat cu dimensiunea tarii ar fi extraordinar. Dar in momentul de fata suntem la ani lumina de cei pe care i-ai enumerat tu mai sus. Si daca este un lucru cu care sunt de acord cu tine este dezinformarea cu situatia si statutul de a fi roman in Romania care nu este nici pe departe atat de rau pe cat este vehiculat in tara. Dar din nefericire cei care pleaca mai niciodata nu se intorc pentru ca EXISTA o diferenta de posibilitati fata de ceea ce toti lasa acasa. Asa ca trebuie reversat exodul acela de care vorbesti tu dar cu realitati nu cu vorbe. Eu si multi ca mine s-ar intoarce pentru ca orice ar fi si oricat succes as avea pe unde merg, tot acolo o sa fie tara mea. Dar doecamdata mai putine vorbe si polemici si mai multe fapte. Si fiecare ar trebui sa inceapa cu propria persoana si mediul sau . Si dupa aceea o sa ne punem si cu nemtii si cu francezii si cu cine vrei tu dar deocamdata nu putem ca nu existam( din vina noastra ( a mea si unora ca mine ca am plecat si nu am incercat mai mult acolo si a multora ramasi ca sunt blazati si delasatori si lenesi).
    Schimbări în Grupul VAG: Volkswagen, Skoda și Seat se vor adresa unui public țintă diferit bazat pe 14 tipuri de clienți
  • @PMC- dac francezii si nemtii sunt cele mai mari putori si sunt unde sunt imagineaza-ti cum suntem noi. Fiecare natie o sa incerce sa castige cat mai mult prin toate mijloacele, numai noi am ramas asa cum am fost, asa ca ar trebui criticati altii cand o sa fim prin preajma lor (economic vorbind). In egala masura daca asa gandesti tu, iti respect opinia, dar nu sunt de acord cu ea. Iar socialismul nu e asa de rau cum incearca toata suflarea vestica sa o arate, are la fel de multe defecte dar si calitati ca si capitalismul. Intr-o tarile civiizate din nordul Europei mai toti sunt socialisti intr-o oarecare masura si au cel mai ridicat nivel de viata. Iar leneveala este asimilata in informatia genetica mai mult decat crezi. Iar noi romanii suntem foarte lenesi si delasatori. Vezi ca am folosit "noi" pentru ca oriunde am fost si locuit, tot roman o sa fiu. Si incerc in fiecare zi sa fiu mai civilizat si mai deschis la minte pentru a deveni o persoana mai buna. Este ceea ce in umila mea opinie ne lipseste la cei mai multi. Pentru ca avem una dintre cele mai frumoase si bogate ( bogate ca si resurse si potential ) tari pe care le stiu, si stiu foarte multe. Asa ca in momentul in care cade gardul pe noi si nu avem tencuiala la case si WC-ul in fundul curtii este inca la moda ar trebui sa renuntam la a ne uita in curtea altora mult mai avansati decat noi si mai civilizati ( stiu, au si ei o gramada de uscaturi si idioti) si sa incercam sa facem ceva in tara aia, sa refuzam sa mai votam aceiasi politicieni dobitoci ( indiferent de partid), sa punem oisul la treaba in ograda fiecaruia si in mai putin timp decat crezi am trai mult mai bine indiferent daca am fi socialisti convinsi sau capitalisti. Cu mentiunea ca nu incerc sa am o discutie contradictorie, doar imi exprim o parere.
    Schimbări în Grupul VAG: Volkswagen, Skoda și Seat se vor adresa unui public țintă diferit bazat pe 14 tipuri de clienți
  • @dan-grec-prin pionier al unei tehnologi nu inseamna neaparat primul ci intre primii. Daca Hibridizarea nu incape nici o indoiala ca a fost marea lor lovitura, in ceea ce priveste tehnologia pe hidrogen este una dintre primele care a folosit-o in productia de serie iar in prezent, din trei modele curente pe hidrogen, una este de la Toyota. Iar in opinia mea nu poti spune ca hibridizarea este o exceptie cand sunt numai trei alternative in productie pentru motorul clasic. As numi o exceptie cand ar fi o solutie din ( sa zicem 20 de alternative). Deci ei sunt implicati in 66% din alternative la un nivel foarte avansat. A se sti ca nu sunt nici pe departe un fan Toyota, dar sunt un fan al solutiilor inovatoare ale oricarei marci.
    Lexus pune degetul pe rană: “Nu există prea mulți clienți care să accepte actualele mașini electrice”
  • @dan_grec-esti un pic dur cu Toyota/Lexus:). Nu uita ca desi nu au un start bun in ceea ce priveste masinile electrice (probabil de aceea si discursul de mai sus , sa justifice intr-un fel intarzierea), au fost pionierii hibridizarii si tehnologiei pe hidrogen. Toyota/Lexus au insemnat pentru hibrizi ceea ce inseamna Tesla pentru electrice, adica au facut populara o alternativa la motorul clasic. Iar confirmarea sau nu a ceea ce au spus aici va fi facuta doar de cererea pietei.
    Lexus pune degetul pe rană: “Nu există prea mulți clienți care să accepte actualele mașini electrice”
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău