• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Eu-cred ca in momentul in care se va depasi 500km autonomie si incarcare rapida, va disparea "frica" de masini electrice. Si din acel moment prioritar va fi bugetul si nu performantele. @vianu-bine ca nu avem prea multe teastoase pe la noi prin orase. Serios vorbind 12cm prin oras care este destinatia cel putin acum pentru masinile electrice) ar trebui sa fie mai mult decat suficient.
    Renault dezvoltă o nouă generație Zoe: francezii țintesc o autonomie de 400 de kilometri conform WLTP
  • Sunt curios care ar fi raspunsul daca solicitarea ar fi fost din partea Romaniei sau Poloniei. Cred ca mai toti stim raspunsul. La o scara mica asa arata zonele de influenta in UE. Cred inca faptul ca UE este o idee foarte buna, dar mai intai tarile cu mentalitate de oaie ar trebui sa dezvolte o pereche de ...coaste. Nimic impotriva marcilor nemtesti. Ele doar incearca sa isi mentina profitul cat mai sus si sa cheltuie cat mai putin pentru plamanii nostri.
    Germania se opune reducerii emisiilor cu 40% până în 2030: cea mai mare piață auto cere o soluție de compromis
  • @vianu-:)) Lasa-l sa mai faca ceva spume la gura. In spiritul crestin o spun. Singurul lucru pe care nu-l inteleg este cum pot unii sa tasteze cu camasa de forta pe ei.;)) In alta ordine de idei felicitari pentru rabdare...in general.
    Președintele Franței vrea o strategie de țară pentru electrificare și mașini autonome: un fost director de operațiuni de la Renault este la conducerea proiectului
  • @vianu-individul cu logoree cronica nu ma intereseaza. Eu unul nu cred in nici un fel de religie pentru ca sunt prea multe "gauri" in respectivele. Dar am incurajat mereu pe toti cu care am discutat sa creada in ceea ce ii face fericiti sau mai buni ca persoana. Eu nu am nimic impotriva nimanui, dar am ceva impotriva extremelor, iar Romania este o tara in care religia acapareaza prea mult, si material si ca influenta. Este mereu un "motiv" ca populatia sa nu gandeasca. Dar ca si orice opinie, trebuie sa fie educata, nu acceptata din inertie sau prin spalare de creier. Din pacate sunt multi care cred in ceva doar pentru ca s-au nascut intr-un loc in care mentalitatea se imprumuta, nu se cultiva. Sunt si oameni care cred in o anumita religie pentru ca dupa procesul de autoeducare au ajuns la concluzia ca ala e raspunsul. Si am tot respectul si ii incurajez sa mearga pe drumul lor. Asta este ca sa se inteleaga ca nu am nici o problema impotriva oamenilor religiosi. Iar cu masinile si drumurile si planuri marete, o sa avem cand mai luam din stanga ( biserici, coruptie, spagi) si dam in dreapta.
    Președintele Franței vrea o strategie de țară pentru electrificare și mașini autonome: un fost director de operațiuni de la Renault este la conducerea proiectului
  • @vianu-cum poti spune ca nu este nimic de viitor, nu sunt planuri. Am inteles ca sunt in proiect vreo 200 de biserici si sunt multe moaste de pupat anul asta. Si ce alte planuri mai sunt necesare cu atatia preafericiti. Preafericirea este molipsitoare.
    Președintele Franței vrea o strategie de țară pentru electrificare și mașini autonome: un fost director de operațiuni de la Renault este la conducerea proiectului
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău