• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Azazel-si ce anume a facut Renault de sunt asa de nesimtiti? Fi mai explicit....
    EuroNCAP: 5 stele pentru Tesla Model S, noua Fabia, BMW 2 Active Tourer şi Nissan Pulsar. Megane facelift urcă la patru stele după retestare
  • @Andy-cel mai corect comentariu la acest articol.
    Daimler şi Renault-Nissan au anunţat continuarea proiectelor comune în următorii ani
  • @dany-Ceea ce spui tu este contrazis de numere, de matematica. Si mie mi-a placut Senna dar argumentele ca el ar fi fost mai rapid(ceea ce este o posibilitate ) nu le gasesc. Faptul ca a fost un pilot de totul sau nimic l-a facut foarte spectaculos dar in egala masura a dus la multe accidente si in final la moartea lui. Daca te uiti pe statistica dintre cei doi in paralel Senna l-a batut pe Prost doar la pole position dar in regim de cursa Prost a fost mai rapid. Faptul ca prost a fost mai intelept l-a facut sa vada tot sezonul intr-o poza si nu doar o cursa. Senna era genul de pilot care risca totul pentru o batalie riscand sa pirda razboiul. Or asta nu da dovada de multa intelepciune. Iar ceea ce de altfel a fost un plus pentru el in perioada Mclaren a fos relatia lui cu Honda. Or nu e pentru nimeni un secret faptul aca a fost favorizat in aceea perioada i defavoarea lui Prost. Honda avea si interese economice in a-l favoriza pe Senna(vezi investitia imensa in NSX conceputa cu ajutorul lui Senna). Asa ca pe langa parerea mea ca "ala a fost mai bun", sau a ta, raman cifrele care arata clar ca Prost a fost pilotul mai constant si cerebral. Victoriile lui Senna riscand enorm au fost fara doar si poate mult mai usor de comercializat dar iti pun o intrebare uitandu-te la cifre:daca ai fi avut o echipa de F1 pe care l-ai fi angajat? Eu, pe amandoi...(ca sa nu o luam prea serios)
    Tensiuni la Red Bull. Vettel: "Televiziunea are mai multă încredere în mine decât propria mea echipă"
  • Pacat. A facut ceva deosebit cu Ferrari si nu merita asta. Ferrari era una dintre foarte foarte putinele marci ce aveau "coloana vertebrala" in modul in care isi oferea produsele si s-ar putea schimba din nefericire in ceva comercial.
    Luca di Montezemolo a părăsit Ferrari. Locul său va fi luat de Sergio Marchionne
  • @flo- te uiti cam mult la filme artistice....fara suparare
    Tensiuni la Red Bull. Vettel: "Televiziunea are mai multă încredere în mine decât propria mea echipă"
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău