• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @ danny-http://www.tccandler.com/prost-vs-senna-not-close/. Danny ultima fraza a articolului de mai spus spune totul despre cei doi. Senna a fost un personaj charismatic cu un still de pilotaj rapid pana la ridicol. Mai rapid decat Prost in termini de viteza pura. Dar aici se termina partea pozitiva a lui Senna. Sa nu ma intelegi gresit , cred ca cei doi sunt cei mai mari piloti din toate timpurile si cred ca si calitatile lor sunt complementare. Prost a fost cel mai complet pilot iar faptul ca parea poate cmai putin rapid decat Senna( o mare posibilitate) compensa prin echilibrul sau si prin inteligenta sa. Cine crede ca Senna a fost un sfant nu cunoaste prea multa istorie a F1. Cifrele sunt clare in favoarea lui Prost iar in mod normal ar fi trebuit sa fie 5-2 pentru Prost la titluri si nu 4-3. Senna a fost genial dar si neglijent si irrational. Daca ar fi avut inteligenta si echilibrul lui Prost acum nu am fi avut aceasta conversatie dar asta este.
    Tensiuni la Red Bull. Vettel: "Televiziunea are mai multă încredere în mine decât propria mea echipă"
  • @danny-de accord cu tine cu exceptia faptului ca Senna a fost mai bun decat Prost. Sa vezi discutie acum:)))!!!
    Tensiuni la Red Bull. Vettel: "Televiziunea are mai multă încredere în mine decât propria mea echipă"
  • @ferr1-Cred ca gresesti un pic. Nu incerc sa fiu nepoliticos dar nu cred ca ai dreptate. Mercedes a avut in ultimii ani cel mai puternic motor dar in ceea ce priveste elasticitatea si modul in care este distribuit cuplul a fost un motor mediocru. A a jutat pe linii drepte dar aminteste-ti cat de repede distrugea cauciucurile(unul dintre efecte.) Iar restul motivelor pentru care Renault a avut cel mai bun motor ti lea-m spus mai sus. Viteza de varf este doar parte a ecuatiei si Renault a admis ca nu a vrut niciodata cel mai puternic motor in detrimentul altor atuuri. In ceea ce priveste Ferrari, cu toata consideratia pentru o echipa fantastica de-a lungul timpului, nu cred ca a avut ceva "cel mai bun" de foarte multi ani. RB a a vut un sasiu foarte bun(cel mai bun dupa parerea multora) dar fara un motor Renault care sa se plieze foarte bine pe cerintele acelui sasiu, cred ca ar fi avut problem mari sa castige de maniera de care au facut-o in ultimii ani. Aminteste-ti Lotus anul trecut cand fara resurse si cu update-uri aerodinamice modeste fata de echipele de top a fost principalul adversar a lui RB.
    Renault sprijină demersul Ferrari pentru dezvoltarea motoarelor în timpul sezonului
  • @ferr- Cred ca e un pic simplist ceea ce spui tu. Renault a avut o contributie majora in titlurile Red Bull, poate nu atat cat partea aerodinamica in majoritatea curselor, dar au fost momente in care motorul si ceea ce au facut Renault au produs o distanta mai mare fata de urmaritori. Renault nu a a vut cea mai mare putere nici anii trecuti dar a fost motorul cel mai bun per total. Consumul cel mai mic, cel mai compact, cel mai mic centru de greutate(ceea ce a ajutat foarte mult la "ambalarea" lui si deci avand avantaje si pe partea aerodinamica. Plus a avut cea mai buna repartizare a cuplului si puterii pe paleta de turatii ceea ce s-a mulat foarte bine pe faptul ca Red Bull a a vut un sasiu foarte "tehnic"(vezi progresul brusc al celor de la RB si al celor de la Lotus de la jumatea sezonului trecut pana la sfarsit). Faptul ca anul asta nu au nimerit-o bine( bugetul si resursele alocate mult prea mici fata de Mercedes) nu ar trebui sa-i stirbeasca din meritele anilor trecuti.
    Renault sprijină demersul Ferrari pentru dezvoltarea motoarelor în timpul sezonului
  • @vianu-cred ca-ti pierzi timpul incercand o conversatie logica atata timp cat sunt multi pe aici bucurosi sa extraga din context ceva cu care sa murdareasca subiectul si nu sa faca un comentariu obiectiv. In primul rand nici o platforma din generatia respectiva nu ara vea punctaj mai bun(chiar as vrea sa vad ceva chiar mai nou de la alte marci sa vad rezultatele), iar daca Renault a tinut in productie o masina atat de mult timp inseamna ca au ei un motiv(chiar daca nu se mai vinde asa de bine ca acum cativa ani totusi se vinde). Un astfel de test nu isi avea rostul decat in cazul in care erau testate toate modelele de pe piata iesite de mai mult timp indiferent cat. Am curaj sa pariez oricat pe viitorul megane ca va fi peste noul golf pentru ca orice logica iti spune ca "saltul broastei" se va aplica mereu in industria auto. Asa ca putine rezerve cand se comenteaza trebuie sa existe daca nu se vrea doar o mistocareala balcanica.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău