• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Bloodrave-divizia RS este aceeasi care dezvolta toate programele de motorsport de la Renault. Daca Renault F1 are doar tangente foarte putine cu Clio 1.5 dci (printr-un transfer de tehnologie in timp la modele de serie din motorsport), cu Megane RS are foarte mari pentru ca sunt aceeasi 'baieti' care se ocupa de ambele in acelasi timp. Marketingul isi are rostul lui foarte bun ( la Renault in mare se justifica prezenta in motorsport doar prin castigare a capitalului de imagine si nu atat prin casti direct imediat ca la celelalte marci implicate cel putin in F1 unde transferul de tehnologie este mult mai mare si mai rapid, deci amortizare mai buna a investitiilor). Asa ca daca Renault ar incerca sa profite si de efortul lor in dezvoltarea modelelor sport sau de competitie(trebuie multi bani si mult talent pe care nu multi il au), de ce nu?
    Renault Megane RS şi-a recuperat coroana la Nurburgring: compacta este din nou lider al clasamentului modelelor cu tracţiune faţă
  • Timp obitnut la prima incercare pe un circuit putin ud. Modelul este in lucru de mai mult timp decat turul Seatului asa ca este mai degraba o coincidenta chiar daca poate un pic grabita de Renault. A se vedea ca si generatia trecuta a avut un model similar la sfarsitul carierei, R26R, asa ca nu l-au facut acum pe fuga sa bata Seatul. Iar ca un fapt amuzant, inca astept un test independent in care sa vad Seatul mai bun.
    Renault Megane RS şi-a recuperat coroana la Nurburgring: compacta este din nou lider al clasamentului modelelor cu tracţiune faţă
  • @pablo256r-motoarele sunt inghetate conceptual. Chiar si acolo se pot aduce modificari in cazul in care se demonstreaza probleme de safety sau fiabilitate. Dar ca si software nu sunt inghetate, ca si combustibil folosit se poate folosi unul imbunatatit. Iar in final tine cont ca Renault sunt in urma din toate punctele de vedere. Se mai pot obtine destui cai din reglarea corecta, dar problema cea mai mare in F1 a fost si este modul in care este folosita puterea nu puterea in sine( eveident vorbim de puteri apropiate) Dupa ultimele estimari, Mercedes mai are doar vreo 30-40 de cai in plus Iar Renault nu este la 100%. Chiar in conditiile in care sa spunem ca Mercedes ar avea in final vreo 20 de cai in plus, asta se poate compensa printr-o mai buna ajustare a celorlalti parametrii. Nu uita ca Renault nu s-a bazat mai niciodata pe cea mai mare putere ci pe alte calitati pe care le are si anul acesta. Si asa cum este acum, motorul lor are cel mai jos centru de greutate si este mai compact decat Mercedes. Daca ai urmarit de-a lungul sezonului interviurile inginerilor implicati( nu numai presa romaneasca), la un moment , Remi Tafin a spus ca s-au gandit la seprarea turbinei de charger cum a facut Mercedes dar au optat pentru un design clasic tocmai pentru a face motorul mai compact. S-ar putea sa fi gresit dar asta vom vedea. In final bravo Mercedes si astept Renault( si Ferrari) sa revina. Vreau ca Renault sa fie cei mai buni dintre cei buni nu dintre greseli...
    Red Bull exclude utilizarea motoarelor Mercedes
  • Cine exclude o revenire Renault cred ca va avea o surpriza. Mercedes a facut o treaba extraordinara pentru care merita tot respectul in conditiile in care a cheltuit aproximativ dublu (in jur de 500 mil euro si 400 de ingineri) fata de Renault. Fara a stirbi meritul lor, cred ca este un lucru normal tinand cont de toate circumstantele sa fie unde sunt, iar daca nu ar fi fost acolo, atunci am discuta de ceva ciudat. Insa istoria se repeat in general vorbind asa ca mai devreme sau mai tarziu Renault va avea din nou un motor cel putin atat de bun ca Mercedes daca nu mai bun.
    Red Bull exclude utilizarea motoarelor Mercedes
  • Se vorbeste de 7:45. Ar insemna mai rapid decat Ferrari 599 GTB,Porsche 911 GT3 RS sau Lamborghini Gallardo Superleggera.
    Renault Megane RS 275 Trophy - o nouă versiune extremă a hot-hatch-ului francez
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău