• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @vianu- la anul vreau sa incep sa le strang unul cate unul(in stare mai putin buna) si sa le restaurez. Visul vietii mele este ca atunci cand ies la pensie sa am toate alpine-urile si gordini intr-o colectie. Singurul pe care nu am pus mana este A610 dar la urmatoarea vizita in Europa sper sa pot. Ceea ce este fantastic despre ele e faptul ca motoarele sunt relativ simplu de umblat la ele si de gasit piese. Toate L4 sunt de origine gordini, iar V6 sunt celebrele PRV, care pot fi gasite pe o gramada de modele ale perioadei de la Peugeot, Volvo, Delorean, Renault si nu numai. Genialitatea lor consta in faptul ca sunt FOARTE aerodinamice si usoare ceea ce nu costa bani pentru proprietari in intretinere. Iar faptul ca sunt din materiale alternative(fibra de sticla) exceptand sasiul , inseamna foarte putina rugina si foarte ieftin de reparat. Intr-un fel sunt aproape perfecte conceptual pentru un pasionat de masini sport cu buzunarul mai mic. Iar referitor la un comentariu de mai sus precum ca A310 ar fi urat cred ca pozele nu o ajuta. Au o prezenta pe care putine masini sport o au, mai ales la preturile respective. Sunt convins ca nimeni, nici chiar cineva care nu a fost atras de vre-un Renault, nu poate trece pe langa un Alpine fara sa intoarca privirea. In curand o sa pot spune mai multe:))...
    Poveşti auto: Alpine - diamantul din sertarele Renault
  • @vianu-sunt anumite editii ale A110 care ajung la 250k de euro. dar media pentru un exemplar normal este intr-adevar pe la 80-100k de euro. Sa conduci unul sau un 310 si o sa-ti placa si mai mult. Oricum , nu sunt pentru oricine, iar daca nu sti sa conduci bine mai bine nu le forta limita. Cu o singura mentiune ptr autor: modelul A310 v6 turbo normal avea 200 de cai iar modelul Lemans pe langa versiunea mentionata, mai avea si una de 209cp iar ptr competitie una de 450cp.
    Poveşti auto: Alpine - diamantul din sertarele Renault
  • @pablo- Renault STIE sa faca motoare mai bine decat oricine in F1. Au revolutionat de atatea ori acest sport si mai astepta putin si o sa vezi si rezultatele. Au avut un buget mult mai mic si mai putine resurse umane (vreo 250 de ingineri fata de 400 pentru Mercedes) si sunt in urma .Dar nu te grabi, cand o sa il puna la punct mai vorbim. Chiar si pentru fanii celorlalte echipe cred ca este mai interesant cu 3 (4 de anul viitor) constructori puternici macar pentru spectacol.
    Grosjean speră să câştige puncte în cursa de debut din Australia
  • Superba. Nu sunt un mare fan al masinilor nemtesti(cu exceptiile de rigoare) dar Mercedes arata din ce in ce mai bine in toata gama. Daca o tin asa, vor ajunge din nou referinta in segmental premium.
    Mercedes-Benz S-Klasse Coupe, înlocuitorul lui CL, se prezintă
  • @mm- correct si la obiect.i.
    Mercedes va coordona lansarea modelului compact Infiniti
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău