• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Andy- Corect
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
  • Renault a patentat "superchargerul" in 1902 nu 1906. Din cauza vitezei:))
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
  • @ala- nimeni nu arunca cu venin, dar ianinte sa vorbesti trebuie sa ai o opinie educate. Adica citeste si daca ai o informatie corecta care contrazice ceea ce zic aruncatorii cu venin atunci toata lumea castiga, mai invata. Dar cand spui o prostie e normal sa fi contrazis(in limitele bunului simt). Iar daca nu ai nimic de spus, mai bine taci din gura(vorbesc in general nu de tine in acest context).
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
  • @auto-x-Daca vorbesti de Alfa Romeo 159 ai vrut sa spui ca era"supercharged" not "turbocharged". Iar primul Supercharger a fost patentat de Renault in 1906!!!!.Asa ca nu confunda caii cu magarii. Iar wow are dreptate-motoarele turbo au devenit populare dupa ce au fost folosite tot de Renault in F1 in celebrele "yellow Teapot" de la sfarsitul anilor '70(mai précis '77)
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
  • @tzenu_bmw-un surub Mercedes nu a existat si nu va exista. Un automobil este suma subansamblelor sau pieselor facute de X sau Y. Daca deschizi capotele a 3 masini, vei gasi(ca si in trecut) o caruta de piese facute de aceleasi fabrici( Bosch, Valeo,etc) la fiecare. Asa ca treaba cu masini facute de un producator de la a la z nu a existat si nu va exista. Poti vorbi de motoare , subansamble gandite(din punct de vedere ingineresc) de o marca, sau asamblate de acea marca dar acolo se termina totul. Si chestia cu Mercedes e Mercedes si Renault e gunoi e numai o idee preconceputa. Fiecare are "felia " sa pe care e printre cei mai buni. Asta este si motivul colaboraraii pe langa taierea costurilor. Am restaurant Porsche de 100 de mii de dolari care era facut fantastic , ergonomic, usor de lucrat, bine asamblat si am restaurat Renault de 3 mii de dolari, calitatea asamblarii nu asa de buna, materiale mai slabe, suruburi in locuri caudate, dar per ansamblu o masina geniala in idea folosirii a subansamble low cost cu un rezultat fantastic.Ideea este ca la un buget mare daca nu reusesti sa faci o masina buna inseamna ca ai o problema. Dificil este sa faci cava grozav cu putin si acolo este partea unde Renault straluceste. Sunt convins(mi-as pune toti banii) ca la bugete egale Renault ar castiga 8 din 10 concursuri.
    Mercedes se gândeşte să producă viitorul CLA într-o uzină Nissan
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău