• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Andrashi_RO

  • Membru din
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 7 in total
  • Prima oară când am condus Tesla a fost în US, o perioadă de aproximativ 9 zile, închiriată, un X. Lunar conduc Y închiriat de la Autonom când mă deplasez prin țară și sunt nevoit să iau avionul. Prin urmare, nu mai trage concluzii prostești, de retardat frustrat care a stat și el în dreapta de vreo două ori, când șoferul de la Blue sau prietenul a apăsat mai tare pe accelerație, provocându-ți erecție. Ai urcat vreodată în viața ta într-un EQS sau I7, ca să vezi și să și îți tactil ce înseamnă cu adevărat premium? Eu spun ceea ce am observat eu la Tesla, ce consider ca NU este OK și ca ar fi unul dintre motivele scăderii de vânzări. Ai altă părere? Este binevenită ca oricare părere, dar fără să jignești!
    Tesla anunță concedieri masive din cauza scăderii livrărilor de mașini
  • Poate dacă ar scade prețul și ar lăsa de o parte “aburii” de mașină premium (cu goluri la îmbinarea panourilor de caroserie de bagi degetul în ele, cu trăncănit ăla rticulatiilor după 10.000km, cu niște benzi led de iluminat interior de le pui în ROU cu 1000 lei, etc și cu fantezii de trebuie să dai cu degetul pe ecran ca să mergi înainte sau înapoi, cu semnalizare pe butoane pe volan, etc) nu ar fi nevoiți să dea afară oameni… dar, ce nu face papitoiul de Elon pentru o “găleată” de profit! Wilcommen Xiaomi, Seres, Danza… !
    Tesla anunță concedieri masive din cauza scăderii livrărilor de mașini
  • Nu uita de Kona electric din ultima generație, care este considerată o mașină extraordinară de oraș, ca și raport preț/calitate/performanta/fiabilitate
    OFICIAL: Kia EV9 este Mașina Anului 2024 în Lume
  • Eu aștept să văd rezultatele EuroNCAP, în primul rând, iar apoi să vedem de fapt cat de “calitative” sunt aceste “OZN-uri”
    Marca chineză XPeng, lansată oficial în Germania. Cel mai ieftin model, o berlină de clasă medie, pornește de la 49.600 de euro
  • Guvernul chinez are puterea politică si financiară să ieftinească și mai mult mașinile electrice, iar în curând cei 25% vehiculați ar fi tot puțin. Totodată, dacă firmele chinezești vor investi în fabrici de mașini în UE, concomitent cu achiziția sau “renașterea” de branduri auto europene (sau, de ce nu, crearea unora noi), iar know-how-ul l-ar aduce de la propriile centre de dezvoltare, atunci lucrurile vor fi din ce în ce mai dramatice pentru constructorii consacrați europeni. Cum ar fi să cumpere BYD, de exemplu brandul Olcit sau ARO și să construiască mașini electrice sub aceste denumiri, ca implant direct al tehnologiei modelelor Seal sau U8? Vezi și cazul MG (brand englezesc, cu uzine închise de ani buni)
    20% din mașinile electrice vândute în Europa sunt fabricate în China
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău