• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Un sistem foarte bun, care ii va "ajuta" sa piarda cateva secunde bune anul acesta. Tare partea cu "astfel, după ce îşi termină partea din cadrul unui schimb de pneuri, fiecare mecanic apasă un buton care va activa un LED verde" --- aici se pierde macar o secunda daca nu chiar mai mult.
    McLaren testează un sistem complex pentru opririle la boxe
  • Pentru moment Ferrari, Red Bull si Mercedes lasa impresia ca testeaza monopostul serios, cautand atat posibilele defecte cat si setarile optime, iar cei de la Lotus lasa impresia ca monopostul lor are probleme grave, altfel nu-mi dau seama de ce se chinuie atat de mult sa fie primii ori de cate ori au ocazia. Personal cred ca cei de la Ferrari, Red Bull, McLaren si Mercedes merg pe burta, pentru a nu da ocazia celorlalti de a le deslusi secretele. Cei de la Lotus in schimb se chinuie din rasputeri sa atraga atentia. Din cate imi aduc eu aminte, cu cat o echipa meargea mai bine in teste, sau ma rog se chinuia sa fie prima, cu atat mai prost a mers in cursul sezonului, iar exemple sunt destule. Prima cursa se anunta foarte interesanta :)
    Grosjean, cel mai rapid în prima zi de teste de la Barcelona
  • Comparativ cu papagalii care nu stiu si nu inteleg ce citesc, fanii seriosi prefera sa fie rezervati in legatura cu aceste teste, pentru ca oricum avem tot timpul sa vedem cum vor evolua pana la prima cursa, cand vom vedea exact cum sta treaba cu fiecare echipa. Personal nu sunt interesat nici de cine ce tur a facut si nici de cat de rapid a fost dar aceste teste ma ajuta sa inteleg mai bine lumea Formulei 1. Sa vedem urmatoarea sesiune de teste ce ne va mai rezerva, papagali vom avea cu siguranta si acolo, destui.
    Alonso încheie testele de la Jerez pe primul loc
  • And so it begins :P "Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m25.898s 50" Cu timpul asta a fost mai incet decat cam toti, in realitate a avut: 1:19.670. Di Resta a avut: 1:19.772 si asa mai departe. Va rog sa faceti corecturile de rigoare.
    Teste Jerez: Raikkonen începe în forţă sesiunea de teste
  • Chestia asta cu modificam/ nu modificam nasul tine nu de dorinta lor de a raspunde ci de cum vor evolua monoposturile. Nici nu a inceput bine prima sesiune de teste si deja se pun intrebarile care nu conteaza. Prima cursa este cea in care vom vedea cum stau lucrurile in teren si in aceste sesiuni de teste.
    Toro Rosso: "Nasul monopostului va fi modificat în timpul sezonului"
Pagina
12345...202122
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău