• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Eh Hamilton se bucura ca cei de la Ferrari merg bine pentru ca stie sau spara ca nu sunt un pericol. Orice pilot cand vrea sa se dea curajos, spune ca este bucuros ca exista concurenta, chiar daca in realitate nu-si doreste asa ceva. Daca isi dorea concurenta, nu pilota pentru Mercedes ci pentru Toro Rosso, acolo avea concurenta. Pana la urma a pilota si a castiga in F1 se refera la simplu fapt: monopost mai rapid decat al celorlalti :P Daca este si fiabil si mai bine :P P.S. "Violenta este ultimul refugiu al incompetentei" Si unii inca suferea de violenta verbala masiva.
    Hamilton: "Mă bucur că Ferrari se descurcă atât de bine"
  • Mda se pare ca Raikkonen are ghinion... sa nu exageram. Momentan Vettel s-a adaptat un pic mai bine masinii noi Ferrari in rest, sa vedem punctele pentru ca alea conteaza. Oricum ploaia a schimbat un pic planul echipelor si nu toate s-au adaptat bine. Totusi, in cursa se pot schimba multe, sa vedem cursa acuma :P
    Hamilton, pole position pe ploaie în Malaysia! Vettel îl învinge pe Rosberg şi va pleca al doilea
  • N-ar fi rau sa plece de pe 3-4, dar sa si termine pe 3-4, cred ca ar conta mai mult. Oricum este un pas inainte comparativ cu situatia din 2014, sa vedem cursa acuma :P
    Ferrari anticipează că va reduce în Malaysia diferenţa faţă de Mercedes
  • MGU - motor generator unit... nu "generating"... lol edit nu exista... nici macar in 2015? Scuze :P
    Oficial: Fernando Alonso nu participă la cursa din Australia
  • @Alex: Inteleg confuzia, tu si Marius ati crezut cumva ca Alonso avea in monopost o priza, 220V si a incercat sa bage o surubelnita sa vada daca mergea, si puf... a suferit un soc nu-i asa? Eh... nu a fost asa. Da-mi voie sa explic: Monoposturile folosesc o unitate MGU-K, adica motor generating unit - kinetic, adica recupereaza energia cinetica (franarea adica), astfel 1j/1s = 1W. De aici apare cifra de 600W, care inseamna in functie de cat de lunga a fost descarcarea diferite valori in jouli, adica 600j pentru 1s, 1200j pentru 2s si asa mai departe. Masina de abia iesise pe traseu, a mers cateva curbe si ceva s-a intamplat, o descarcare, sub o secunda si de aici 600W, pentru ca este valorea minima pentru acel incident. Mergea incet, a schimbat instantaneu directia (socul a fost instant, deci sub o secunda). Nu cred ca se poate explica mai simplu de atat.
    Oficial: Fernando Alonso nu participă la cursa din Australia
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău