Ferrari anticipează că va reduce în Malaysia diferenţa faţă de Mercedes

de Daniel Popescu
Miercuri, 25.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari consideră că va fi capabilă să reducă diferenţa care o separă de Mercedes şi şi-a stabilit ca obectiv ocuparea celei de-a două linii a grilei de start.

Credem că putem fi un pic mai aproape de ei decât am fost la Melbourne dacă totul decurge bine.

James Allison
Director tehnic Ferrari
Ferrari a început sezonul 2015 al Formulei 1 cu un podium obţinut de Sebastian Vettel, însă echipa nu a avut nicio şansă să lupte cu rivalii de la Mercedes.

Directorul tehnic James Allison anticipează că dominaţia Mercedes va continua şi în Marele Premiu al Malaysiei de la sfârşitul acestei săptămâni, însă în acelaşi timp consideră că Scuderia va reuşi să reducă diferenţa.

"Să presupunem că cei de la Mercedes nu vor comite greşeli. Având în vedere diferenţele pe care le-am văzut la Melbourne, ne aşteptam ca Mercedes să fie în frunte. Totuşi, credem că putem fi un pic mai aproape de ei decât am fost la Melbourne dacă totul decurge bine. La Melbourne nu a decurs totul bine, dar în Malaysia sper să punem monoposturile pe trei şi patru", a declarat britanicul.

Pentru fiecare echipă, principala provocare în Malaysia va fi căldura sufocantă asociată cu o umiditate foarte ridicată, iar Allison consideră că gestionarea pneurilor va fi mai importantă decât în Australia.

"Sepang are o climă complet diferită.

Diferenţa este că la Sepang este foarte cald, astfel că provocarea este să menţii monopostul la temperatura potrivită şi, esenţial, pneurile la temperatura potrivită. Aşa că gestionarea acestor pneuri va fi mai dificilă la Sepang decât a fost la Melbourne", a adăugat el.

Via F1Fanatic

Comentarii (13)

  • Vrem fapte....
    11 2
  • Pe 3-4 au mai fost. Astept sa-i vad pe 1-2. Acolo n-au mai fost demult.
    16 2
  • De vorbarie toti suntem satuli. Ferrari a fost in pozitii mai bune in epoca Alonso si tot degeaba
    11 7
  • Si Mercedes o sa stea sa se uite la Ferrari!
    13 1
  • N-ar fi rau sa plece de pe 3-4, dar sa si termine pe 3-4, cred ca ar conta mai mult. Oricum este un pas inainte comparativ cu situatia din 2014, sa vedem cursa acuma :P
    14 0
  • Cand se batea Alonso cu Rbr terminau pe 2. Acum ii vad pe uni ca se bucura cand prind un loc 3. Ideea e ca au progresat fata de 2014, dar in esenta nimic nou fata de anii precedenti. Aceeasi goana dupa masina dominanta, imposibil de prins in actualul regulament.
    8 3
  • pai pe vremea aia Massa ii ceda victoria lui Alonso la Hockenheim, ca era masina

    cand nu era, tot cu locuri 5, 9 se alegea Ferrari
    7 10
  • Bistos
    Aia e singura cursa pe care ai vazut-o cu Alonso la Ferrari? Cam subtire d-le, subtire...Da pa aia cu Barichello cedand pe linia de sosire in Austria ai vazut-o? Si atunci Ferrari chiar avea masina nu ca pa vremea lui Alonso. Da, mai uita-te la curse. Primu Calin zise bine, sa bucura de 3 si 4.
    13 2
  • querty
    Ferrari tot anticipeaza de vreo 7 ani. Astept cu interes sa constate.
    11 0
  • Bistos
    pai in rest subtire. In timp ce Vettel se lupta cu Webber (si mai si abandonau) mai pusca Alonso acolo cate ceva, ca avea a doua masina de pe grila, cam cum are Acum Ferrari .. poate
    6 2
  • @Bistos

    nu ai inteles unde bateam ....
    Daca si Massa era capabil sa castige o cursa cu masina aia, inseamna ca amsina nu era proasta si Alonso a avut de fapt cu ce sa lupte. Ferrari-ul de acum nu se poate bate cu Mercedes
    1 0
  • Au castigat destul pe vremea lui Schumacher. Lasa acum sa mai castige si altii.
    1 6
  • Da, reduc diferenta fata de Mercedes din declaratii.
    Mercedes vine cu imbunatatiri la Sepang.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru