• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Nu vreau sa neg dar cred ca am citit vreo 20 de articole pe tema asta si sincer, nu stiu cine spune adevarul. Totusi, sper ca Alonso este Ok si ca nu s-a intamplat nimic grav. Bine nici cei de la McLaren nu vor spune adevarul, oricare este acela, dar nici nu trebuie sa credem cele vreo xx diferite idei (numite conspiratii :P). Totusi va recomand acest articol pentru ca macar pare scris simplu si direct: "http://www.crash.net/f1/feature/215008/1/max-yamabiko-grounding-the-alonso-crash-conspiracy-theories.html". Si plus nici macar nu-s fan McLaren ca sa le iau apararea orbeste.
    Alonso rămâne internat în spital şi riscă să rateze ultima sesiune de teste
  • Se poate, nu neg, dar sincer nici nu stiu daca a vrut sa plece dupa Abu Dhabi 2010. Dupa 2012, in schimb il inteleg si de fapt l-am inteles de atunci, sezonul ala s-a vazut foarte clar ca baietii de la Ferrari nu tineau pasul cu Red Bull. De fapt cred ca am si postat despre asta, atunci eram mai activ pe aici, acuma deh, am un program ceva mai incarcat la munca si postez mai rar. Plus sunt doar cativa care chiar posteaza chestii interesante, iar cu cei care injura si jignesc nu m-am obosit sa discut.
    Massa: "Alonso a vrut să plece de la McLaren cu doi-trei ani în urmă"
  • Cam ciudat ca Massa il lauda acuma pe Alonso, cand la inceputul lui 2014, spunea ceve gen: Alonso nu lucra in simulator si nu era interesat de dezvoltarea monopostului. Un an mai tarziu, deh isi schimb povestea. Adevarul s-a cam pierdut pe drum, declaratiile celor din F1, par spuse asa la misto. Oricum despre plecarea lui Alonso, am citit un articol in care pe scurt cam asa era idea: a vrut sa plece de la finalul lui 2012, dar nu i-au dat voie, a vrut sa plece la finalul lui 2013, dar a fost idea ca vin noile motorizari, evident si asta a dat gres. Alonso si Mattiacci au avut o discutie, prin septembrie, Alonso a vrut sa plece, Mattiacci a vrut sa-i ofere un alt contract, Alonso n-a fost interesat, a discutat cu Marchionne si s-au inteles. Alonso a plecat la McLaren si totul a fost ok pentru Ferrari pentru ca cumva intre timp au negociat cu Vettel. Nu se stie exact cand au negociat, dar exista macar cateva stiri de prin aprilie-mai, cum ca Vettel era interesat sa plece la Ferrari, si atunci nu se stia nimic de faptul ca Alonso vrea sa plece. Un link care explica foarte clar treaba: "http://www.motorsportmagazine.com/f1/ferrari-in-2014/". Cat despre Santander, au venit in F1 pentru ca Emilio Botin era fan al motorsportului si al lui Alonso, odata ce a murit, nu cred ca garanteaza cineva ca vor sa mai ramana in F1, plus au prelungit cu Ferrari pana in 2017, desi stiau ca Alonso vrea sa plece de la Ferrari.
    Massa: "Alonso a vrut să plece de la McLaren cu doi-trei ani în urmă"
  • @Mclaren_Mircea_1984: Treaba ta daca auzi pasarelele, mai grav este ca auzi si voci. Ce treaba are Red Bull cu motoarele Honda? Revin-o cu ceva interesant, dupa ce ti-ai luat pastilele pentru astazi. Si sper ca daca cumva, Honda se retrage in cativa ani, o sa-ti ceri scuze pentru gunoaiele pe care le tot postezi pe aici. Mi-e mila de tine, dar sper sa te faci bine, candva macar.
    Honda: "Designul motorului este finalizat, dar avem probleme cu parametri"
  • Sa vedem acuma daca noul sef Honda este interesat sa continue aceste proiect in Formula 1, cel putin pentru moment, nu a dat nici un semn ca este interesat.
    Honda: "Designul motorului este finalizat, dar avem probleme cu parametri"
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău