• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • @Automarket Asta este politica voastra mai nou? Reinstaurati cenzura? Nu o sa mai adaug comentarii pe pagina voastra. Si sper sa gasesc o alternativa mai buna la site-ul vostru, pentru a renunta sa va mai citesc. Sa aveti o zi buna!
    Fanii Formulei 1 vor reveni în tribune începând din septembrie: curse cu spectatori în Italia, Rusia, Portugalia și Bahrain
  • O masura foarte buna. F1 are nevoie de spectatori. Din pacate la Mugello, fanii italieni nu vor avea foarte multe motive de bucurie.
    Fanii Formulei 1 vor reveni în tribune începând din septembrie: curse cu spectatori în Italia, Rusia, Portugalia și Bahrain
  • *Multi 21 a fost prima
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
  • @Schumi McLaren a fost a 2-a masina intre 2010 si 2012. In 2010 nu aveai DRS, iar la Abu-Dhabi este greu de depasit. Hamilton a avut acrosaje cu Massa si la Suzuka, Singapore, Monaco si Silverstone. Mi se pare ciudat ca nu iti amintesti. Si cel putin in mod clar, in India si Singapore a fost vina "luptatorului" pentru egalitate de sanse. N-am vrut sa te jignesc si nici nu vreau, insa Vettel nu a fost la nivelul lui Alonso cam niciodata. O singura data, consider ca a fost in mod clar peste spaniol: Monza 2008. In rest, sa traiasca Adrian Newey si Multi 21. Prima greseala memorabila a lui Vettel, care tipa in germana in Brazilia, uitand ce a facut in Turcia 9 ani mai devreme. E usor sa uiti anumite lucruri...
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
  • @91Schumi06 Cand faci asemenea afirmatii, trebuie sa ai un simt al masurii. Schumacher, un pilot al carui talent nu il contesta nimeni, a castigat titlul cu masina nr. 1, in 2001, 2002 si 2004. Chiar si in 1994 a avut in prima parte a sezonului, o masina mai echilibrata decat Williams. Asta ca sa nu il acuz ca a trisat. Senna, cel mai bun din toate timpurile, a castigat in 1988 si 1990 cu masina cea mai buna. Doar ca diferenta dintre ei si Hamilton sau Vettel in perioada 2010-2013, este ca aveau adversari. In cadrul echipei ( Senna ), sau un pilot din afara altei echipe (Schumacher). Nu e vina lui Alonso, ca McLaren-ul lui Raikkonen avea probleme de fiabilitate. McLaren a fost peste Renault in 2005. In 2006, avantajul l-a constituit Michelin. Dar Schumacher, este Schumacher. Si sa nu uitam ca Massa a fost inaintea lui Fisichela, in acel sezon. In schimb in perioada Vettel, Webber a fost nr. 2. Si s-a luptat pentru titlu, cu statutul asta. Hamilton nu a demonstrat nimic in perioada 2010-2012. Avea incidente cu Massa si Maldonado. In 2008, se stie cum au stat lucrurile. Asa , sa faci presupuneri este usor. Alonso, iesea campion mondial cu acel Ferrari din 2017 si 2018. Cand spaniolul se va rasuci pe circuite precum Seb, atunci se mai schimba discutia. Pana atunci, nu!
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău