• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • Nu stiu daca Williams face o alegere buna. Kubica deși e un pilot excepțional , nu stiu daca mai poate să facă o cursă sau un sezon cap - coada. El practic conduce intr-o mana. Îl atacam pe Masa zilele trecute dar am ajuns la concluzia că este foarte normal si natural să te simți frustrat în momentul în care ești înlocuit de un pilot care nu a mai fost în F1 de 7 ani și care nu mai poate conduce la capacitate maximă. E umilinta cea mai mare pe care a incasat-o Massa în întreaga lui cariera. " Felipe , Fernando is faster than you! " e o picătură intr-un pahar de apă pe lângă chestia asta.
    Kubica a efectuat un nou test pentru Williams: britanicii continuă evaluările pentru noul coechipier al lui Stroll
  • Cariera lui Palmer in Formula 1 i-a sfarsit . Carlos Sainz va trece pe monopostul lui din etapa urmatoare.
    Massa se teme că va fi înlocuit de Kubica: "Dacă renunță la mine, Williams va merge mult mai rău în 2018"
  • Eu il credeam pe Massa un om cu capul pe umeri . Eu inteleg ca lipsa de rezultate aduce frustare , dar sa fim seriosi brazilianul e un pilot cam expirat la ora actuala. A avut timp sa demonstreze ca poate fi campion mondial , dar dupa acel accident nefast de la Hungaroring nu a mai fost acelasi pilot. Parerea mea este ca mai bine tacea din gura . A avut noroc de retragerea pripita a lui Rosberg , ca altfel comenta cursele la Globo TV.
    Massa se teme că va fi înlocuit de Kubica: "Dacă renunță la mine, Williams va merge mult mai rău în 2018"
  • Presa vremii dupa tragediile mentionate mai sus , ( plus accidentul care l-a transformat pe Karl Wendlinger dintr-un pilot de top in unul mediocru ) , vroia securitate . Astfel s-au adaugat niste sicane stupide la Spa in Eau Rogue , in Canada in Spania , iar Hockenheim si Monza au fost modificate , tot din cauza asta . Atunci s-au facut primi pasi spre restrictiile care s-au facut in ziua de azi . Citeam undeva ca Schumacher in ziua in care a murit Senna , si-a scris testamentul. Atunci se vroia securitate , dar oamenii nu au realizat ca prin securitate se distruge spectacolul. GPDA a fost reiinfintata tot in acel an , iar Gerhard Berger si Schumacher au fost alesi presedinti. Una peste alta 1994 mi se pare cel mai ciudat si dramatic sezon din istoria F1.
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
  • In 94 Williams a avut un start dezastruos de sezon prin abandonurile lui Senna la Interlagos si Aida. Apoi a venit Imola care s-a soldat cu sfarsitul tragic al lui Ratzenberger si al lui Ayrton . Williams in 94 era o masina instabila , greu de controlat , iar in primele curse era si sub Benneton si sub Ferrari . Si-au revenit pe parcurs dar Damon Hill a fost un pilot slab , iar Williams a pierdut pe mana lui in 95. In 94 Williams nu a avut cea mai buna masina , dar in 95 au avut-o . Ca Hill nu avea talentul lui Schumacher asta e altceva.
    Hamilton a câștigat la Suzuka și are un avans de 59 de puncte după abandonul lui Vettel. Verstappen și Ricciardo, pe podium
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău