• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • Vrabia malai viseaza... 7 titluri , poate ramane cu 3 nu e exclus.
    Hamilton nu se gândește la cele 7 titluri ale lui Schumacher: "Nu am dorința de a doborî recordul mondial"
  • Offf. Nu stiu de ce dar Kvyat mi se pare marginalizat . La fel si cand era la RedBull , cand cu incidentele alea doua cu un anumit pilot de la Ferrari , i-au sarit toti in cap . Verstappen cate puncte a adunat si cate prostii a facut ? Dar daca il critici putin gata , vai de mine se prabuseste cerul ! Prea multi piloti au fost sacrificati de " tauri rosi " , piloti cu potential , cum ar fi Buemi de exemplu . Eu nu inteleg doar Marko decide soarta celor doua echipe ? Nu s-a gasit unul mai bun decat tipul asta ? El taie si spanzura ? Eu personal nu inteleg ce au cu Kvyat , dar poate ma insel eu . PS Si inca ceva : tot vad pe unii care scriu pe aici ca Max o sa fie sigur campion mondial . El nu o sa se maturizeze niciodata . Si taica-su a fost foarte talentat nu degeaba era la Benneton in 1994 , dar delasarea si caracterul l-au tras in jos . Istoria se repeta si nu stiu ce soarta va avea Verstappen in F1 daca o tine in ritmul asta.
    Pregătiri pentru sezonul 2018: Pierre Gasly va concura pentru Toro Rosso în Malaysia în locul lui Kvyat
  • @Serban Ai dreptate nu te contrazic . Dar Soichiro Honda ( fie-i tarana usoara sau mai bine spus cenusa ) era un om care era orientat spre schimbare . Honda isi avea sediul pentru F1 in Anglia iar colaborarea era mult mai usoara . Cum a murit Honda , s-a ales praful de motor . Japonezi au avut un motor slab in 92 si au renuntat datorita convingerii ca ei sunt atotstiutori si nu ii poate invinge nimeni . Plus ca in 1988 sasiul McLaren a fost extraordinar pentru aceea vreme . Honda s-a facut de ras si in anii 60 se face de ras si acum . Si nu o vad eu pe Honda capabila sa faca un super-motor in 2 ani de zile . Incapatanarea lor costa.
    McLaren: "Era Honda a fost un dezastru, dar în 5 ani vom reveni acolo unde ne este locul"
  • În 93' motorul Ford de pe mașină McLaren nu se putea compara cu motorul Renault . E diferența dintre Mercedes si Renault de acum . Senna a vrut să plece din 93 la Williams , dar la insistențele lui Ron Dennis a rămas încă un sezon la McLaren. Se vede că habar n-ai ca F1 este în esența ei un sport tehnic . În anii 90 erau diferențele mai mici între monoposturi si talentul pilotului conta mult mai mult . Dar nu se poate compara un monopost Pacific sau Simtek cu un Williams sau un Benetton.
    Verstappen insistă că Vettel este vinovat pentru accidentul din Singapore: "Nu și-a cerut încă scuze"
  • Prost era la final de carieră . Senna făcuse minuni în 93 cu McLaren net inferior celor de la Williams si Benetton. L-a zdrobit pe Andretti în pilot bun dar care nu s - a putu acomoda în F1 . Deci era logic pentru Prost ca si-o lua urat așa că făcut ce trebuia să facă : să se retragă .
    Verstappen insistă că Vettel este vinovat pentru accidentul din Singapore: "Nu și-a cerut încă scuze"
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău