• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • @xxx Eu nu am spus ca F1 este perfecta . Mi se pare o umbra a ceea ce a fost odata . Dar nu pot sa apara niste idioti sa ma faca pe mine hater , eu care postez de pe un singur cont si nu atac pe nimeni decat daca am argumente.
    40 de ani de la intrarea Renault în Formula 1: inovații tehnice, titluri mondiale și planul pentru revenirea la vârf
  • Care site-uri de specialitate ma desteptilor ? Pe Autosport unde dracu' sa comentez ? Ce site-uri de specialitate ai in Romania in afara de Automarket ? Si ala cu obsesia lui pentru Ferrari : Italieni au fost smecheri din totdeauna . Daca nu stiau sa negocieze nu mai erau echipa care este astazi ! 21 de ani nu au castigat un titlu . Ferrari are bonus anual de la FIA pentru dezvoltarea monopostului . E o prostie sa spui ca doar Ferrari inseamna F1 . Habar n-aveti ! Si acuzati pe mine sau pe altul ca nu ne pricepem ! Dati-mi un exemplu de site dedicat motorsportului mai bun decat Automarket in Romania ! Nu veti gasi oricat ati cauta voi. Asa ca lasati-o mai moale cu pliscul.
    40 de ani de la intrarea Renault în Formula 1: inovații tehnice, titluri mondiale și planul pentru revenirea la vârf
  • @Cristi Sunt foarte multi " nepregătiți " care își dau cu părerea . Habar nu au ce înseamnă echipele mari din F1 . Dar vor să arate ca sunt bine pregătiți și ne iau pe noi de sus . Sunt vreo 2 foarte antipatici nu le mai dau numele ca mi se face rău și trebuie să îmi schimb pastilele spre supărarea unui cretin de mai sus . As vrea si eu sa vad ziua în care putem comenta F1 fără amestecul acestor hateri.
    40 de ani de la intrarea Renault în Formula 1: inovații tehnice, titluri mondiale și planul pentru revenirea la vârf
  • Pentru tipul ăla cu "LeMans" si pentru Costel : 1 LeMans este o cursă care se desfășoară anual . Nu e un campionat mondial de monoposturi e o cursă de 24h care face parte din WEC. Nu poți să spui că preferi o cursă de 24h în detrimentul unui campionat să fim serioși , chiar dacă F1 nu mai este ce a fost odată. 2 Să spui că Renault nu a avut vreo treabă cu motorsportul este o dovadă clară de limitare si neștiință . Doar Williams-Renault ce perioada a avut în anii 90. 3 Dacă vreți să vă dați mari cu așa zisele cunoștințele voastre comentati-le pe un site care nu are treaba cu motorsportul , nu de alta dar va faceți de ras pe aici. 4 Nu stiu care ar fi bucuros să se scoată F1 așa cum este ea , bolnavă și să rămânem cu " LeMans ".Ar fi o tragedie pentru pasionați.
    40 de ani de la intrarea Renault în Formula 1: inovații tehnice, titluri mondiale și planul pentru revenirea la vârf
  • @FanF1 Eu am incercat sa il ignor , dar el se baga pe felie si imi critica fiecare postare . Rabzi o data , de doua ori , de trei ori dar deja e prea mult . In plus se mai ia si de altii de pe aici fara ca aia sa ii zica ceva. Daca Daniel Popescu doarme si imi cenzureaza linku-ri catre PitStop e de datoria mea sa incerc sa il scot de aici.
    Ferrari consideră că a "dat-o în bară" la Monza, însă Vettel rămâne optimist: "Nu sunt stresat de diferența față de Mercedes"
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău