• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Beewhore

  • Membru din 10.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 126 in total
  • Din pacate, chiar au reusit sa reediteze porcaria de Golf 5 variant, care era cea mai urata masina din toata gama VW. Golf 6 variant e la fel de urata la exterior, ba chiar mai urata as putea spune. Toate astea pentru a continua traditia. Golf 4 Variant, a fost si ramane cel mai reusit break din familia Golf. Parerea mea!
    OFICIAL: VW Golf 6 break, primele imagini
  • Stimati colegi de barfa, majoritatea argumentelor de mai sus mi se par desuete. Pai la nivelul asta (sportive de serie), chiar nu cred ca sunt multe diferente de calitate. Singurul criteriu prin care as putea alege, este cel al designului. Si aici, Mazda si Mitsu pierd puncte importante, Leonul se tine bine pentru o batranica, iar lupta mare se da intre Scirocco si Megane. Aici, din punct de vedere pur estetic, Megane sta "on top", dar sa nu uitam ca vorbim despre modele sport... si atunci, Scirocco se impune fara probleme. Din punct de vedere estetic, este putin sub Megane (analizat obiectiv, dupa toate regulile artei), dar raspunde "la tema"... adica e frumos, agresiv, robust si da senzatia de sportivitate profesionala (daca se poate spune asa). Am votat Megane cu inima si Scirocco cu mintea. La ora asta inima bate mai tare decat mintea... astept sa-si faca efectul cafeaua.
    SONDAJ. Ai 30.000 de euro: iti iei Scirocco R sau altceva?
  • Pai cum sa nu ne implicam noi pana la sange in asemenea lupta? Cine castiga? In niciun caz noi, cei care stam si comentam cu spume la gura... Castiga BMW, Cadillac, dar cel mai mult castiga Automarket. Ii felicit pentru articolele plasate inteligent. Acum sa revin la subiect... BMW si Cadillac sunt doua marci premium. Una Europeana, alta Americana. E firesc sa existe diferente, fiecare masina fiind adaptata propriei piete. La fel cum BMW e exotic pentru Americani, Cadillac e exotic pentru Europeni. La fel cum performantele BMW de pe seria M sunt foarte apreciate in Europa, si performantele seriei V de la Cadillac sunt apreciate in SUA. Trebuie sa intelegem ca testul a fost facut din perspectiva americana, pe criterii tipic americane. Acum, revenind in ograda noastra, din pacate BMW e asociat la noi cu mitocanul proaspat imbogatit si trebuie sa recunosc ca, desi nu prea dau doi bani pe ce zice lumea, a fost singurul motiv pentru care nu am BMW. E pacat ca se ajunge la a cataloga o masina dupa "ţugulanii" care o conduc in general. Totusi, pe de alta parte, in Romania sunt atat de putini oameni carora sa li se potriveasca cu adevarat BMW, incat nici nu cred ca ar fi meritat sa deschida reprezentanta. Aici nu ma refer la cine merita, ci la cine si merita si isi si permite, ca de meritat ar merita foarte multa lume, insa la noi nu este apreciata adevarata valoare (vorba lu' Zaraza). Sincer, nu mi-as lua nici Cadillac. Asta e undeva intre Mercedes si BMW. Robust, elegant, cu pretentii de sportiva, dar american, iar aici ma refer la America - tara oamenilor destepti, da' prosti. Vorba aia veche: "unde-i multa minte, e si multa prostie" (autor Baciu Lica nost' - le mesteca ardeleanu, da' si cand le scoate...). Na spuneti ca nu-i asa!
    VIDEO: BMW M5 versus Cadillac CTS-V
  • Pai cum sa nu ne implicam noi pana la sange in asemenea lupta? Cine castiga? In niciun caz noi, cei care stam si comentam cu spume la gura... Castiga BMW, Cadillac, dar cel mai mult castiga Automarket. Ii felicit pentru articolele plasate inteligent. Acum sa revin la subiect... BMW si Cadillac sunt doua marci premium. Una Europeana, alta Americana. E firesc sa existe diferente, fiecare masina fiind adaptata propriei piete. La fel cum BMW e exotic pentru Americani, Cadillac e exotic pentru Europeni. La fel cum performantele BMW de pe seria M sunt foarte apreciate in Europa, si performantele seriei V de la Cadillac sunt apreciate in SUA. Trebuie sa intelegem ca testul a fost facut din perspectiva americana, pe criterii tipic americane. Acum, revenind in ograda noastra, din pacate BMW e asociat la noi cu mitocanul proaspat imbogatit si trebuie sa recunosc ca, desi nu prea dau doi bani pe ce zice lumea, a fost singurul motiv pentru care nu am BMW. E pacat ca se ajunge la a cataloga o masina dupa "ţugulanii" care o conduc in general. Totusi, pe de alta parte, in Romania sunt atat de putini oameni carora sa li se potriveasca cu adevarat BMW, incat nici nu cred ca ar fi meritat sa deschida reprezentanta. Aici nu ma refer la cine merita, ci la cine si merita si isi si permite, ca de meritat ar merita foarte multa lume, insa la noi nu este apreciata adevarata valoare (vorba lu' Zaraza). Sincer, nu mi-as lua nici Cadillac. Asta e undeva intre Mercedes si BMW. Robust, elegant, cu pretentii de sportiva, dar american, iar aici ma refer la America - tara oamenilor destepti, da' prosti. Vorba aia veche: "unde-i multa minte, e si multa prostie" (autor Baciu Lica nost' - le mesteca ardeleanu, da' si cand le scoate...). Na spuneti ca nu-i asa!
    VIDEO: BMW M5 versus Cadillac CTS-V
  • Nu pot decat sa ma inclin inaintea unei opere de arta! Daca un tablou de Dali se vinde la cateva zeci de milioane de Euro, de ce nu s-ar vinde si astfel de capodopere la aceleasi preturi. Obiectul acesta nu e o simpla masina... e o sculptura functionala. De ce nu se mai fac si azi asemenea minunatii? Poate pentru ca tehnica are o pondere mult prea mare in ansamblu. Sublima opera de arta...
    9 milioane de euro: iata cea mai scumpa masina din istorie!
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Koleos MY 2013
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Personale: Mazda 626 coupe, Renault Twingo, Suzuki Swift, Saab 93 1.9 TiD, Volvo V 50 1.6D, Renault Scenic 1.5 DCI, Skoda Octavia 3 MY 2015, Temporar: BMW 740d, 520i, 320d, Volkswagen Passat, Golf, Audi A4, A6, A8, etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Volvo XC90
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău