• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Beewhore

  • Membru din 10.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 126 in total
  • ..."Jana nu e moarta, Jana se transforma"... Normal ca un asfel de gigant nu poate sa dispara asa de-odata. Totusi, mie unul imi da de gandit.
    OFICIAL: General Motors intra in faliment
  • Daca pana acum lumea a tot vorbit despre criza, in lunile ce vor urma, criza se va arata in adevaratul sens al cuvantului. Era de asteptat sa apara astfel de probleme din pricina dezechilibrului gigantic dintre cerere si oferta. In ultima perioada, s-a consumat fara responsabilitate si asta va duce la situatii critice. Ne-am facut-o cu mana noastra. Intrebarea e: suntem in stare sa reparam situatia? Lipsa de responsabilitate de la nivel individual se extinde si la nivel global. Ar trebui sa ne trezim macar acum in al 12-lea ceas. Ce se intampla in industria auto, se va intampla si in celelalte sectoare din productie, inclusiv in sectorul alimentar.
    OFICIAL: General Motors intra in faliment
  • Nu inteleg de ce ar cumpara Fiat, un concutent direct pentru Alfa Romeo si Lancia... Mai sportiv ca Alfa Romeo si mai elegant ca Lancia. Si asa Lancia cred ca are probleme mari. Doar daca nu vor inlocui aceasta marca cu SAAB. O logica ar fi. Saab are reputatia de a face masini fiabile si sigure, tocmai punctele in care Lancia nu exceleaza. Interesante miscarile de pe piata auto. Parerea mea e ca in loc sa se bata sa se cumpere intre ei, mai bine ar investi sumele respective in cercetare si in ajustarea liniilor de productie pentru a construi masin mai economice si mai ecologice. Si asa sunt prea multe marci pe piata si oferta depaseste cu mult cererea. De ce credeti ca apar asemenea crize economice?
    Saab confirma: "Fiat ne vrea!"
  • @marius, Cred ca Mitsubishi a dezvoltat acest model in primul rand pentru Japonia. Urmatorul pas logic era sa-l lanseze in UK, pentru ca nu trebuia sa faca nicio modificare, iar in urma unui eventual succes acolo, sa-i dea drumul si in Europa. Oricum, faina treaba, peste 200 de cai/litru la un model de serie... Go Mitsu!
    FQ 400, cel mai puternic Lancer EVO din istorie: 403 CP
  • Pai daca RS-ul se incadreaza in suma de 30000, de ce nu l-ati pus in chestionaru' lu' Scirocco? Saracu' Megane, se bate singur cu VW-ul... Daca intra si RS, cred ca ar fi fost mai interesant subiectul...
    Noul Ford Focus RS, vandut deja in 2400 de exemplare
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Koleos MY 2013
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Personale: Mazda 626 coupe, Renault Twingo, Suzuki Swift, Saab 93 1.9 TiD, Volvo V 50 1.6D, Renault Scenic 1.5 DCI, Skoda Octavia 3 MY 2015, Temporar: BMW 740d, 520i, 320d, Volkswagen Passat, Golf, Audi A4, A6, A8, etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Volvo XC90
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău