Eu n-am condus decat Duster si am vazut C3/DS3. Dar cum si ziaristii au votat fara sa fi cunoscut in detaliu masinile imi dau si eu votul:
1. Nissan Leaf - 10 - pentru noutatea tehnologica si funtionalitate;
2. Volvo S80 - 8 - pentru confirmarea emblemei Volvo;
3. Dacia Duster - 7 - pentru concept si succes comercial;
4. Alfa Romeo Giulietta - 6 - pentru aerul proaspat adus in clasa ei;
5. Opel Meriva - 5 - pentru ingeniozitate;
6. Citroen DS3 - 4 - pentru frumusete;
7. Ford C-Max - 3 - pentru intregul reusit.
Masina merge la deal si TIR-ul la vale. Circumstanta agravanta.
Apropo, tipi din acestia care gonesc cu TIR-ul vad zilnic 4-5. Multumesc celui de sus ca nu m-am confruntat cu astfel de situatii...
Eu vad urmatoarele: tipul merge ok si pastreaza distanta fata de masina din fata. Cei de pe sensul celalalt: dubita pisca frana de 1-2 ori si TIR-ul aflat in spate e nevoit sa reduca viteza. Din cauza distantei reduse fata de dubita si a poleiului (cel mai probabil) sau a incarcaturii nu poate sa opreasca in spatele dubei si trage brusc de volan. Tind sa cred ca si TIR-istul face o manevra salvatoare intrand in parapetul de pe margine si nu in cel care filmeaza. Oricum, vinovatul e TIR-istul care nu a adaptat viteza la conditiile de drum. Si eu sunt surprins de calmul soferului. Poate multi dintre noi faceam aceeasi manevra dar, tot multi, scapam cateva injuraturi si in masina si in afara ei.
Pana la urma vor fi obligati s-o termine cat mai aproape de 2015. Si asta pentru ca 75% din bani vin de UE. Dar tot aici e si problema guvernantilor. Din banii astia nu prea pot sterpeli fiindca se deconteaza dupa vizita la fata locului, controlul calitatii si studiul facturilor. Daca la vizita si facturi nu fac rabat, sper sa nu faca la calitatea lucrarii. Sper sa nu zica: ”Asta e, astia sunt romanii. Pana la urma ei vor suferi cel mai mult de pe urma calitatii...”
Ultimele comentarii
769 in total