• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Bethurbazal

  • Membru din 28.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 769 in total
  • Eu n-am condus decat Duster si am vazut C3/DS3. Dar cum si ziaristii au votat fara sa fi cunoscut in detaliu masinile imi dau si eu votul: 1. Nissan Leaf - 10 - pentru noutatea tehnologica si funtionalitate; 2. Volvo S80 - 8 - pentru confirmarea emblemei Volvo; 3. Dacia Duster - 7 - pentru concept si succes comercial; 4. Alfa Romeo Giulietta - 6 - pentru aerul proaspat adus in clasa ei; 5. Opel Meriva - 5 - pentru ingeniozitate; 6. Citroen DS3 - 4 - pentru frumusete; 7. Ford C-Max - 3 - pentru intregul reusit.
    PROVOCARE: Fii în juriul Maşinii Anului în Europa!
  • Masina merge la deal si TIR-ul la vale. Circumstanta agravanta. Apropo, tipi din acestia care gonesc cu TIR-ul vad zilnic 4-5. Multumesc celui de sus ca nu m-am confruntat cu astfel de situatii...
    VIDEO: Iată de ce este bine să mergi încet
  • Eu vad urmatoarele: tipul merge ok si pastreaza distanta fata de masina din fata. Cei de pe sensul celalalt: dubita pisca frana de 1-2 ori si TIR-ul aflat in spate e nevoit sa reduca viteza. Din cauza distantei reduse fata de dubita si a poleiului (cel mai probabil) sau a incarcaturii nu poate sa opreasca in spatele dubei si trage brusc de volan. Tind sa cred ca si TIR-istul face o manevra salvatoare intrand in parapetul de pe margine si nu in cel care filmeaza. Oricum, vinovatul e TIR-istul care nu a adaptat viteza la conditiile de drum. Si eu sunt surprins de calmul soferului. Poate multi dintre noi faceam aceeasi manevra dar, tot multi, scapam cateva injuraturi si in masina si in afara ei.
    VIDEO: Iată de ce este bine să mergi încet
  • 85% vin de la UE nu 75%
    Autostrada Orăştie-Sibiu va avea 82 de kilometri şi va fi gata în 2015
  • Pana la urma vor fi obligati s-o termine cat mai aproape de 2015. Si asta pentru ca 75% din bani vin de UE. Dar tot aici e si problema guvernantilor. Din banii astia nu prea pot sterpeli fiindca se deconteaza dupa vizita la fata locului, controlul calitatii si studiul facturilor. Daca la vizita si facturi nu fac rabat, sper sa nu faca la calitatea lucrarii. Sper sa nu zica: ”Asta e, astia sunt romanii. Pana la urma ei vor suferi cel mai mult de pe urma calitatii...”
    Autostrada Orăştie-Sibiu va avea 82 de kilometri şi va fi gata în 2015
Pagina
12345...939495...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Skoda Rapid Spaceback, Skoda Fabia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Fiat Grande Punto, Daewoo Tico, Dacia Solenza
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo Brera, Citroen DS5, Peugeot 508
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău