• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • Daca esti un specialist foarte bun. Faci treaba buna, te pot inlocui doar daca cineva are de cistigat mult din asta. Sa zicem ca cineva primeste 100000€ daca te da afara de la serviciu. Nu poți inlocui chiar așa ușor. Referitor la ultima fraza: Adica cine-i prostu ? Cuvintul "prost" este iarasi relativ. Fiecare il intelege diferit. El se foloseste in raport cu cineva. Fi-i mai concret.
    POVEŞTI AUTO: Rudolf Uhlenhaut - inginerul-pilot, părintele lui Mercedes-Benz SL
  • Inlocuibili, depinde.
    POVEŞTI AUTO: Rudolf Uhlenhaut - inginerul-pilot, părintele lui Mercedes-Benz SL
  • @Lache , in clasa a 11-a se invața in termeni foarte generali. Superficial. Timpul 1 , Timpul 2 , Timpul 3 , Timpul 4. Admisia/emisia , arbore cotit/biela/manivela și cam atat. Cind am spus "principiul de functionare a unui motor" ma refeream la mai multe aspecte. Ma refeream la modul de convertite a energiei chimice a benzinei/motorinei in lucru mecanic, ca de aici și incep neclaritațile, deși nu e ceva complicat. Daca eram in locul tau si stiam, poate imi dadeam seama, dar tu nu ți-ai dat. Unicul lucru de care va legati e ca "Practica e una si teoria e alta. Nu ai mers la volan pe masinile x,y,z...dar te dai cu teoria. Teoria poate fi neglijata fiindca practica e de 10x mai importanta (cind de fapt teoria e alcatuita pe practica)". Ok, daca credeți ca totuși habar nu am, treaba voastra. Nu o sa "ma bat" cu niste necunoscuti la subiectul asta, eu nu pierd nimic pana la urma. Dar am ințeles un lucru: A fi "fan auto" nu inseamna pentru toti ceea ce inseamna pentru mine.
    Mercedes-Benz S600: veriga lipsă dintre versiunile "normale" şi cele AMG ale lui S-Klasse
  • Eu susțin Mazda. În primul rind aceste motoare nu sunt de drag racing. Nu sunt facute ca sa faci depasiri la 120km/h din coloana. Cred ca e pentru oras mai mult. Intradevar bravo pentru Mazda pentru tehnologia skyactiv - raportu de compresie de 16:1 !!! Asta se numeste lucru/cercetare pentru a obtine eficienta , nu turbocompresorul. Turbocompresorul face EXACT aceea ce face un motor cind este "largit". Plus la asta un motor turbo are un raport de compresie scazut , iar la LAG , se simte tare bine ȘI INTIRZIEREA TURBINEI și compresia slaba.
    Reinventare
  • @Lache , de acord.Toate lucrurile pot fi rezolvate , doar ca depinde de oameni, de cum inteleg ei lucrurile, de modul lor de gindite, si gradul de informare.
    POVEŞTI AUTO: Rudolf Uhlenhaut - inginerul-pilot, părintele lui Mercedes-Benz SL
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău