• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • @dan_grc : te rog din toata inima, citeste atent ceea ce scriu eu!!! Eu NU AM ZIS Ca nu accept SERIA 7!!! Eu am zis, ca NU ACCEPT M7. Deci nu incurca seria 7 cu M7 te rog. De ce nu accept lux+ sportivitate ? Fiindca mai mult sau mai putin, se ia una din alta. Se consuma una pe baza celeilalte! Lipsa de sens. Daca imi cumpar seria 7 , o cumpar ca e mare, incapatoare, confortabila, cu tot ce vrei in ea, dar nu o cumpar ca sa merg ca nebunu prin oras cu peste 500CP sub capota și sa o iau de la semafor ca sageata - asta am avut eu in vedere prin "una se consuma pe baza celeilalte". Cu drag-uri de astea si cu 120 in viraje nu mai primesc eu "linistea sufleteasca" in seria 7 ( sau ma rog, M7). Niciodata, M7-ele nu o sa faca fața cu mașini gen Subaru Impreza WRX STi sau BMW M3 sau M5 sau Mitsubishi Lancer Evo, sau Nissan GT-R sau cu alte mașini SPORTIVE. Seria 7 NU este o masina sportiva și nici nu va fi. Același S850 BRABUS. Haha..zici 850CP ? Și cu cine o sa te pui la intrecere? Unde o sa folosesti tu 850CP ? Un GT-R cu 550CP te face ZERO in fața "spectatorilor". Și ce ai sa zici? Un STi cu 500CP iti face de nimic Merț-ul tau super luxos cu 850CP. N-ai sa ai tu cui șterge nasu cu 850CP ai tai pe S-Class. Doar daca nu te pui cu SUV-uri de 2.5 tone :D Nene, ori LUX, ori sport. Iar daca le vrei pe ambele, atunci nici confortu nu o sa-l ai la maxim, nici sportivitatea nu o sa fie la maxim.
    BMW 760 Li primește sigla M pentru o ediție specială oferită în Arabia Saudită
  • Dac-am duce chestia asta un pic mai la limită: Sa pună deja pe un S-Class , sau un seria 7 , sau un A8, un motor V8 de 10.3 litri Twin-Supercharged (Kenne Bell de 4.2 litri sau 14-71) cu "Injector Hat"-ul renumit de pe capota, cu 3 clapete roșii,cu vreo 3000CP și o sa fie 2 masini in una. Mașină de lux + dragster in o singura masina.
    BMW 760 Li primește sigla M pentru o ediție specială oferită în Arabia Saudită
  • Deci, ca fost fan BMW. Cel mai tare imi placea seria 7 E38. Și chiar eram indignat, băi - este M3 , este M5 , este M6, da unde-i M7 ? Dupa care mi-am dat seama ca de fapt M-Power presupune totuși ceva sportiv, dinamic cit de cit. Și, mi-a venit mie mintea la cap si, am inteles ca totusi E38 este o limuzina. Ea nu e de "sport". Ceva mai sportiv ar fi E39 M5. Acuma, hopaa - M7. Ce naiba? Cu un sprint 0-100 in 4.6 secunde, n-ai zice ca-i rau, dar...oare este aceasta masina facuta pentru a fi "sport" ?? E clar ca nu. Deci, cred ca un M7 nu-si are rostul, asa cum nu-si are rostul un S65 AMG sau S850 BRABUS, sunt masini care ofera confort , da ? La 4 secunde pana la 100km/h , confortu cam dispare.
    BMW 760 Li primește sigla M pentru o ediție specială oferită în Arabia Saudită
  • Un X5 M50d are moment de rotație mai frumos ( 740Nm )
    Lamborghini Huracan LP610-4: el este succesorul lui Gallardo
  • 3.2 secunde pana la 100km/h ? In conditiile in are e 4x4 , are 1422kg și o aerodinamica destul de buna ?? Pfff, mde...
    Lamborghini Huracan LP610-4: el este succesorul lui Gallardo
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău