• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • @Dacia Plant , referitor la sunet --- nu-mi place sa aud "bazait" la 9000RPM , probabil tu nu ai auzit motor de 12 litri V8 cum suna
    Honda introduce o nouă familie de motoare VTEC Turbo de un litru, 1.5 şi 2.0 litri
  • @Dacia Plant , senzatia vine un pic psihologic, pentru ca iti pare ceva uimitor cind vezi ca ai 9000RPM , dar motoarele care pot dezvolta astfel de turatie, ofera un cuplu mai mic, adica capacitatea acestui motor de a-si varia RAPID viteza de rotatie , este mai slaba!!! Asta se explica prin faptul ca bratul arborelui cotit este mai mic, pentru ca pistonul sa aiba o viteza medie mai mica, ca sa poata face o oscilatie de o frecventa mai mare. cum M= F*r (unde r este bratul fortei si F - forta , cuplul motor scade bine de tot). D-aia imi plac motoarele americane - au cuplu imens , si de la turatii joase simti ca masina de 2 tone accelereaza ca naiba...
    Honda introduce o nouă familie de motoare VTEC Turbo de un litru, 1.5 şi 2.0 litri
  • @ShelbyV8 , eu nu vorbeam de DIESEL-uri. Diesel-urile e si normal sa aiba turbina, Eu vorbesc de motoarele pe benzina.. si nu de astea mici doar, ma refer si la muscle car-uri. @Dacia Plant , "taria" sau "cool-ul" unui motor nu se traduce prin turatia foarte inalta !!!
    Honda introduce o nouă familie de motoare VTEC Turbo de un litru, 1.5 şi 2.0 litri
  • @ShelbyV8 , nu cred ca TOATE marcile o sa treaca pe turbo...cum crezi, ai sa auzi tu vreodata Shelby GT500 Turbo ?? Sau Camaro SS Turbo? Sau Camaro ZL1 Turbo? Sau Challenger SRT8 Turbo?? (Toate de serie - stock) --- nu prea cred!
    Honda introduce o nouă familie de motoare VTEC Turbo de un litru, 1.5 şi 2.0 litri
  • Asta-i mod de a scoate bani din oameni. Cu cit o sa se insiste cu radare și alte sisteme d-astea, cu atat șoferii o sa incerce sa incalce, prin diferite metode (anti-radare etc). E ca principiul actiunii și reactiunii, ei preseaza oamenii, si oamenii o sa incerce sa iasa de sub presiunea asta, din cauza ca limitele de viteza trebuie puse RAȚIONAL, dar nuu - merg cu 50 la ora pe autostrada care trece PE LINGA SAT (nu prin sat). Și asta duce la accidente - ca oamenilor nu li se permite cite un pic din tot - SA MERGEM INCET, doar incet, cit mai incet posibil, dar trebuie sa existe un echilibru, o masura in "incet" dar și in "repede"
    Jeremy Clarkson şi Richard Hammond anunţă un nou DVD Top Gear: „Călătoria perfectă”
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău