• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Bombardierul

  • Membru din 26.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 40 in total
  • Superb articolul. M-am oprit fix la aceste fraze: >>Mazda2 este campion absolut la capitolul perfomanţe în clasa mică pentru automobile de aproximativ 90 CP. Este singurul model care poate face sprintul de la 0 la 100 km/oră în 9.4 secunde, o adevărată performanţă având în vedere că este singurul model de calibrul său care coboară sub 10 secunde. Ca să vă faceţi o idee despre diferenţe, aflaţi că cel mai apropiat concurent este Volkswagen Polo 1.2 TSI 90 CP, cu 10.8 secunde. La capătul celălalt al clasamentul regăsim modele ca Citroen C3 1.2 VTi 82 CP cu 14.4 secunde sau Ford Fiesta 1.0 80 CP cu 14.9 secunde >În ciuda faptului că Mazda insistă cu motorul aspirat de 1.5 litri, consumul de carburant nu pare a fi afectat de acest lucru. Deşi are o cilindree mai mare şi cel puţin un cilindru în plus faţă de majoritatea motoarelor propuse de concurenţă, motorul de 1.5 litri şi 90 CP de pe Mazda2 este responsabil cu un consum mediu oficial de 4.5 litri/100 km.
    Zumzet
  • Iar altii scriu fara sa proceseze informatia , citez :'' trebuie investit enorm pt a concura Golf, Focus'' . Pai baaii, EVO X are 300 CP din motor de 2 litrii, masina poate dezvolta performante oriunde chiar si pe macadam in competitii de raliu, etc. Unde este Golf in motorsport? Sau in raliu ? Nicaieri. La pretul de 12.mii euro, nu mai exista pe piata un asemenea sedan compact, care iti ofera ambitii sportive, si arata in continuare tineresc, cu propria lui personalitate .
    Mitsubishi Lancer facelift, confirmat pentru finalul acestui an
  • Inca odata intreb , cine-i ''blower''? In sfarsit ! @mowgli M-am oprit acolo unde ai pomenit de cifra 1.7 si am inteles ca imi pierd vremea daca mai citesc tot. Omule, habar n-ai de niste lucruri elementare, tu nu iti dai seama de simple fenomene din natura, atat. Oare mai am ce vorbi cu tine ? Mai presupui ceva despre mine? Tu nu stii nici 0.001% din viata mea, si cred ca nu stii nici de a ta. Continua sa ramai cu parerile tale (ilogice si gresite). Mie nu-mi pasa de tine. Si pe final: constructorii auto duc un marketing foarte dur, lucru pe care tu nu-l vezi, esti orb. Faza e ca, oricum ei nu castiga de pe spinarea ta...fiindca nu-ti poti permite nici cel mai ieftin Mercedes din salon..sau BMW... Tovarasul ''zarnesteanu''. Frumos comentariul tau, pentru asta meriti un biscuit. Chiar te felicit pentru seriozitatea si caracterul demn de a recunoste ca nu ai legatura cu acest domeniu. Primii 2 ani de autovehicule rutiere , mai ca nu prea au legatura cu esentialul auto si adevarata lor valoare ( organe de masini, samd ), iar ultimii 2 sunt anume pe aceasta specializare. Deci ai irosit timpu 2 ani frecand menta.
    Tablou de război
  • @Sam93, cu toata ''dragostea'' pt tine. Daca ai fi citit atent postarea mea , ai fi vazut ca nu m-am adresat tie, ci ''anonimului'' , de asta nu am mai pus ''93'' la sfarsit.
    Rezultate EuroNCAP: Renault Espace şi Suzuki Vitara sunt primele modele care obţin cinci stele de siguranţă după noile criterii
  • ERATA Audi A3 2.0T, consum de v6 > 20MPG ....deci crapa 11.8 la suta in medie, adica cat un v6 american/japonez aspirat. http://m.caranddriver.com/reviews/2015-audi-a3-20t-cabriolet-test-review
    Tablou de război
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Golf 7 1.6 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău