• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Sunt convins ca in imagini pare mai mic decat va fi in realitate. Design-ul este, din punctul meu de vedere, americanizat. Probabil ca interesul de a vinde mai mult in SUA (acolo unde au defapt singurul handicap raportat la concurenta) ia condus la abordarea acestui design. Personal nu-mi place, pentru ca stilul abordat este mult prea aproape de cel VW. Au recrutat atatia designeri pt ce? Ca sa aduca la Audi un designer VW?! Pacat de interior... Concluzia mea: big FAILURE! P.S.: Iar daca asta este noua lor linie de design sa-si ia gandul de la faptul ca vor depasi vreodata BMW la vanzari.
    Audi Q7 ajunge la a doua generaţie: acestea sunt primele fotografii ale SUV-ului german
  • Imi place foarte mult cum arata acest I20. Daca as dori sa cumpar o masina din clasa asta as face cu siguranta o vizita la Hyundai. Daca I30-ul mi se pare putin "fortat", asta are un design foarte bine echilibrat.
    Hyundai i20 Coupe - primele imagini ale variantei mai atractive a subcompactei coreene
  • Din cate sti eu grupul Hyundai-Kia este condus "in familie". Astfel la Kia boss-ul este fiul, iar la Hyundai, tatal. Acum cativa ani, cand coreeni au inceput ofensiva si au definitivat strategia grupului, dorinta lor a fost ca Kia sa fie brand-ul tanar, mai sportiv al grupului (nu neaparat mai ieftin), in timp ce Hyundai sa fie brandul lor "serios", un fel de VW coreean. Daca ma uit acum la produsele ambilor producatori, din punctul meu de vedere, in mare parte au respectat ce si-au propus si le-a si reusit intr-o oarecare masura.
    Hyundai i30 facelift debutează cu o motorizare 1.6 turbo de 186 CP
  • BMW 1 - MERCEDES 0 Nereusit si total neinspirat acest model de la Mercedes (inclusiv interiorul). Dupa A, C, S as fi crezut ca Mercedes "is back in business" si ca vor reusi sa impuna din nou tendinte, asa cum o faceau in trecut, dar se pare ca m-am inselat si cred ca sunt tot mai disperati in a recupera handicapul pe care il au la "batalia unitatilor vandute". Astfel ca noile modele si viitoarele vor fi doar un raspuns la tendintele de moment ale pietei. Este o strategie riscanta pentru Mercedes, care poate da roade pe termen scurt, insa pe termen lung este discutabil. P.S.: Desi anul asta au beneficiat de la vanzari de aportul noilor A, CLS, C, S se pare ca vor incheia topul vanzarilor tot pe ultima pozitie a podiumului.
    Mercedes-Benz GLE, primul rival direct al lui BMW X6, se prezintă
  • Omul este o legenda vie si cred ca si-a ales momentul optim pentru a se retrage. Succes pe mai departe!
    Tom Kristensen, de nouă ori câştigător la Le Mans, se va retrage din activitate
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău