• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • * conceptul este reusit, putin prea aproape de ceea ce inseamna un model de serie. * personal m-as fi asteptat ceva mai "grav", imi pare putin cam soft pt un trendsetter. * vad mult din ceea ce a fost (A6 style) si putine noutati la nivel vizual, ceea ce inseamna ca cei de la Audi nu au curaj sa se abata prea mult de la reteta adoptata si pana in prezent. * este clar va viitoarele modele vor fi doar o evolutie a actualelor modele, nu o revolutie din punct de vedere al designului. P.S.: Se pare ca vor reveni la ideea cu proiectarea grilei si pe volan, ceea ce este o idee foarte buna la care au mai renuntat si in trecut.
    Audi Prologue Concept prefigurează viitorul Audi A8
  • Se pare ca EcoBoost-ul celor de la Ford chiar este foarte greu de batut :). Aceste doua noi motoare 1L benzina/1.4 motorina sunt similare ca si performanta cu motoarele Renault, 0.9tce, repsctiv 1.5 dci (vestitul motor disponibil si la Mercedes. Desi masina imi place, cred ca pentru un constructor premium pretentiile sunt altele atunci cand lanseaza motoare noi.
    Audi A1 facelift: modificări estetice şi primele motoare cu trei cilindri din istoria Audi
  • Nu este o alegere tocmai inspirata a celor de la Mercedes de a pastra denumirea modelului S600 si a asocia din nou cu Mercedes defunctul brand Maybach. Ar fi fost mai oportun ca numele modelului sa fie "Maybach 600" si brandul sa ramana in continuare Mercedes. Dar probabil ca ei stiu mai bine...
    Mercedes-Maybach S600, prima imagine cu interiorul celui mai luxos S-Klasse
  • @dan_grc este mult mai dificil de colectat datele financiare si de vanzari ale celorlalti "jucatori" deoarece acestia nu furnizeaza pe site-urile lor astfel de date. In conditiile astea si dublat de faptul ca "ceilaltti" sunt departe in ceea ce priveste volum de vanzari, probabil ca nu s-ar justifica volumul de munca. O astfel de abordare ar putea fi facuta o data pe an, atunci cand toti producatorii isi fac publice rezultatele financiare (perioada ian-martie) si ar fi o chestiune interesanta, astfel... P.S.: Mercedes reduce din diferenta insa nu in ritmul pe care il preconizam atunci cand au lansat A/CLA/C. La anul deja isi vor pierde din stralucirea lansarii. Doua chestiuni vor fi importante in viitor: - pe termen scurt-mediu: lansarea viitorului E class - pe termen lung: noua linie de design Audi. Daca viitoarele modele Audi vor arata asa cum imi imaginez eu, dupa ce am vazut teaserul prezentat aici pe AM, cred ca in perioada 2016-2018 vor reusii sa depaseasca BMW. Daca nu vor arata asa cum imi imaginez eu si noul E class va fi un model reusit, iar BMW nu schimba "reteta" probabil ca pana in 2020 Mercedes va depasi atat Audi cat si BMW. Oricum diferenta este si va ramane stransa, iar in perioada 2016-2020 sigur va suporta modificari.
    BMW continuă să conducă în duelul vânzărilor cu Audi şi Mercedes-Benz la nivel mondial
  • Eu ma astept la un design foarte reusit, mai ales ca imi place foarte tare punctele pe care se sprijina actualul designer. In plus, cresterea spectaculoasa din ultimii 15 a celor de la Audi s-a datorat in prima faza designului si calitatii ireprosabile a interioarelor. Cred ca nemtii nu vor dezamagii si viitoarele lor modele vor avea un design impresionant. Mai este putin si vom vedea daca am dreptate sau nu ;).
    Audi A9 Concept: un clip video trădează designul frontal şi maşinile folosite drept inspiraţie
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău