• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • @Pana, Pai si nu a fost asa?! Laguna 2 a fost prima masina care a luat 5* si la un moment dat toata gama de modele primise 5*. Era si normal sa se laude cu asta. Acum s-au schimbat regulile si din moment ce actualele punctaje iau in calcul si diferite gadget-uri, este posibil ca in cazul marcilor de volum sa vedem o serie de modele care nu mai ating punctajul maxim, pentru ca anumete gadget-uri ar ridica in mod nejustificat pretul masinii. Tinand cont de categoria din care face parte, Twingo s-a descurcat onorabil, asa ca nu mai fiti idioti.
    EuroNCAP face din nou victime: Renault Twingo şi Toyota Aygo primesc patru stele
  • Eu nu am spus ca CB-ul masinii este in general mai exact decat cconsumul inregistrat la pompa, ci ca un CB bine calibrat de producator (vezi si cazul acestui Clio care are un consum similar atat la pompa cat si pe CB) iti poate furniza mult mai multe informatii si mai exacte decat clasica verificare la pompa. In cazul meu, la momentul respectiv, dupa 5 verificari succesibile abaterea CB-ului nu a fost mai mare de 0.2, ceea ce mi se pare o valoare mai mult decat rezonabila, mai ales ca la noi pompele sunt cum sunt. Cel putin asa a fost ion cazul meu, cu masinile pe care le-am detinut. Sunt convins ca la alti producatori poate acuratetea CB-ului nu este la fel de mare.
    Bucureşti-Braşov-Bucureşti: 300 de kilometri de test la consum cu Renault Clio 1.2 TCe de 120 CP
  • Apropo de mingi, chiar este foarte greu sa mai gasesti o minge buna pentru tenis de picior, pe asfalt, asa cum aveam noi cand eram copii. Sa revenim totusi in 2014... initial si eu am gandit exact ca voi, dar apoi mi-am zis ca poate copilul este un pui de pilot care face karting etc si parintii au vrut sa-l motiveze. Ma rog, ideea este ca stirea poate fi privita si din alt unghi. In orice caz, dupa cum am citit si pe alte site-uri din strainatate se pare ca masina va beneficia si de o noua evacuare, de la Innotech. In cei 2-3 ani de asteptare pana cand o va putea conduce legal pe strazile din Taiwan (desi daca parintii lui au avut bani sa o cumpere au cu siguranta bani sa il duca cu ea pe circuite private sau in tari unde este permis condusul de la varsta asta -daca or exista- etc) va avea timp sa o tuneze. Si chestia asta imi aduce aminte tot de vremurile bune, cand puneam in Dacia 1310 a tatalui meu tot felul de boxe, briz brizuri etc ca sa o fac mai frumoasa pentru atunci cand o voi conduce eu. Si cred ca eram mai mic ca el pe vremea aia :)).
    Cel mai tânăr posesor de Pagani are 15 ani şi deţine un Huayra
  • Frumos testul, dar cred ca se putea atinge un consum apropiat cu mai putin chin daca cuita de viteza era manuala! Din experienta mea cu diferiti producatori auto am remarcat ca Renault declara niste consumuri apropiate de valorile pe care le poti reusi si in conditii reale de trafic, binenteles daca esti sofer si nu "pilot". Frana de motor, anticiparea traficului, gestiunea inteligenta a vitezei, pastrarea unei distante de bun simt fata de cel din fata etc ar trebui sa fie apanajul fiecarui sofer, nu doar atunci cand se incearca recorduri de consum. Acum cativa ani am reusit cu un Clio 3, motorizare 1.2 75cp, pe traseul Pitesti-Rm. Valcea-Sibiu- Targu Mures (pana aici cu 2 pers fara ac computerul de bord imi indica 4.6l/100)-Brasov-Campulung-Pitesti un consum mediu de 5.2l/100 km, in conditiile in care la plecare din Tg Mures am fost 4 persoane, am oprit mai des, am circulat prin oras in Brasov etc. Binenteles ca am mers la consum, dar nu am facut un scop din asta, doar ca nu m-am grabit. Nu m-a claxonat nimeni, am fost depasit si am depasit si eu la randul meu, nu am avut viteze atat de mici incat sa ma enervez. Fiecare masina are anumite viteze care in combinatie cu treapta potrivita de viteza poate furniza un consum excelent fara sa chinui masina, fara sa enervezi ceilalti participanti la trafic si cel mai important fara sa te chinui pe tine. Mersul in ultima treapta de viteza cu 50-60 km/h nu este solutia cea mai buna! P.S.: Calculatorul de bord al masinii, daca este calibrat bine de constructor si verificat cum trebuie de sofer, iti poate furniza imformatii mult mai credibile decat clasicul plin la pompa. Motivele sunt multiple!
    Bucureşti-Braşov-Bucureşti: 300 de kilometri de test la consum cu Renault Clio 1.2 TCe de 120 CP
  • Din reclama asta reiese doar ca Alina Puscas e buna de ... plimbare. Masina nu intereseaza pe nimeni, nici macar pe cei care au facut reclama. Stupid...
    Hollywood la Bucureşti: Reclama pentru noul Hyundai i20, versiunea indiană, a fost filmată în capitală
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău