• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • La exterior arata decent, insa interiorul este demn de Aro SPARTANa :D
    Noul Toyota RAV4 - primele fotografii teaser
  • Eu cred ca Fiat are o problema grava si anume lipsa de identitate. Mai mult decat atat in ultimii 5 ani popularitatea brandului a scazut drastic. Din punctul meu de vedere, cel putin in Europa (exceptand Italia), cred ca foarte putina lume se mai gandeste la Fiat atunci cand vrea sa-si cumpere o masina noua. Personal nu inteleg politica Fiat si cred ca in ritmul actual de dezvoltare, in viitorul apropiat, vor avea probleme mari: capitolul numit Lancia s-a inchis, Alfa Romeo dispare usor usor din lumina reflectoarelor (si este MARE pacat ca un asa brand, cu modele pline de personalitate sa nu mai fie in centrul atentiei), Fiat este intr-un con de umbra dramatic in ultimii 5 ani. Singurul brand din grup care inca mai traieste intens este Ferrari, dar in nici un caz o marca exclusivista nu poate sustine un grup intreg, ci mai degraba invers.
    Fiat nu va produce modelul Punto în lunile decembrie şi ianuarie
  • @ztele, exagerezi prietene. Stii foarte bine ca Audi au fost primii care au introdus o structura completa din aluminiu pe o masina de serie si ca au capacitatea sa dezvolte in continuare tehnologii avansate. Ca sa nu mai spun ca grupul VW a anuntat de curand suma pe care o va investi pe termen scurt pentru dezvoltarea modelelor in urmatorii 3 ani - 50 miliarde de euro!
    Viitorul Audi Q7 va fi mai uşor cu 350 de kilograme
  • Cred ca se intelege foarte clar din testul de mai sus ca Megane inca este taticul lor, nu va mai imbatati cu apa rece. Harris a spus-o foarte clar: Astra OPC a evoluat mult comparativ cu precedenta generatie dar nu este inca la nivelul lui Ford si Renault; Focusul este poate cea mai echilibrata in sensul in care se poate descurca la fel de bine atat in traficul de zi cu zi, cat si pe circuit; in timp ce Megane RS ramane in continuare "the ultimate driving machine". Reactiile lui C.H. de la min. 12'28", 13'27" si 13;50" spun totul, mai ales in conditiile in care doar la megane a avut "curajul" sa decupleze controlul tractiunii. Nici nu vreau sa ma gandesc la viitorul Megane RS...
    Comparativ de senzaţie: Opel Astra OPC, Ford Focus ST şi Renault Megane RS
  • Cred ca este cel mai frumos break din clasa lui, iar cu motorul asta e... must have.
    RenaultSport Megane Estate GT, o versiune specială a break-ului compact
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău