• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Cand Toyota face milioane de rechemari in service, cu o frecventa mai mult decat dezamagitoare discutam despre "onestitate dusa la extrem". Cand orice alt producator european recheama in service 1000 de masini, i se pute eticheta de "gunoi" si se pune pe tapet "fiabilitatea" masinilor japoneze in general si a celor de la Toyota in special. Eu zic sa lasati gargara fratilor si sa "mai taiati" din fiabilitatea aia, vorba unui clasic in viata. P.S.: Pt. mister Ramses al II-lea de mai sus... mai taie din km prietene. Si iti explic matematic de ce: Ai spus ca ai un Avensis din 2003 si ai facut aprox 320.000 km. Asta inseamna ca in ultimii 10 ani ai facut in medie 30.000 km anual. La astia se adauga alti 560.000 km facuti cu Corolla dinainte, pe care dupa calculul de mai sus ai detinut-o aprox 18 ani. Deci 2003-18=1985. Sa ai o Toyota in '85 era lucru mare. Ori le-ai luat pe ambele SH si atunci nu mai este relevant ce ai spus, pentru ca nu ai de unde sa stii ce reparatii au fost facute de cei care le-au avut inaintea ta.
    Al doilea recall masiv pentru Toyota în ultima lună: 2.77 de milioane de maşini în toată lumea
  • Cuvantul de ordine pentru noua gama Dacia este decenta!
    Mai picant
  • Neinspirat...
    VIDEO: Prima reclamă pentru Volkswagen Golf 7, filmată în acordurile Depeche Mode
  • Nu pot sa nu fiu de acord cu @io in legatura cu relatia de patriotism dintre vanzarile Dacia si romani. Nu cred ca are prea mare legatura, una cu alta. Cred ca cel putin 70% dintre romanii posesori de Dacia si-ar lua instant o masina "straina" (in special de fala, nu din rationamente practice) daca bugetul le-ar permite. Astfel ca daca in Franta patriotismul auto se remarca imediat si este de necontestat, la noi patriotismul este tradus in special prin puterea de cumparare scazuta a romanilor. Si asta se poate remarca usor in orice discutie cu un conational de-al nostru in momentul in care isi permite altceva decat "mizeriile" romanesti :).
    Renault Symbol se înnoieşte: schimbări estetice adânci şi liste bogate de dotări
  • Din pacate scriu cu intarziere pentru ca am fost foarte ocupat in ultima perioada. Asa cum am promis, am testat masina, insa pe o distanta scurta si cu motorizarea 1.5 dci (care sincer sa fiu nu m-a impresionat deloc). Datorita faptului ca motorizarea pe care am testat-o nu este relevanta raportat la testul de mai sus o sa fac referire doar la punctele care suporta comparatie. 1. Interior Intradevar finisajele sunt mai bune ca in cazul vechii generatii, iar calitatea perceputa a crescut, desi comparativ cu vechea generatie sunt elemente care din plastic moale s-au transformat in plastic tare. Aspectul interiorului este unul modern, unul dintre cele mai reusite din clasa as spune, cu un mare PLUS pentru designul consolei centrale si in special al ceasurilor de bord care sunt superbe. Spatiul pentru locurile din spate nu mi s-a parut schimbat comparativ cu vechea generatie, deci decente. + aspectul interiorului + finisaje bune si impresia generala asupra calitatii buna - comparativ cu vechea generatie s-a renuntat la plasticul moale de pe usi si s-a optat pt un plastic tare care stiebeste un pic din impresia generala buna asupra aclitatii. - Nu mi-a placut torpedoul care este mai mic ca la vechea generatie si "buzunarul" de deasupra sa care nu mi se pare deloc potrivit cu designul plansei de bord. Nici prea practic nu il vad. 2. Tinuta de drum Aici nu este mare lucru de spus. Masina se comporta execelent in viraje si desi mi s-a parut mai rigida comparativ cu vechea generatie, mi-a lasat impresia ca ar fi si o idee mai confortabila. 3. Vizibilitate Nu stiu daca se sta mai bine in masina comparativ cu vechea generatie (se statea bine si in aia, se sta bine si in asta), asa cum spune @Dragos, insa pozitia la volan mi s-a parut o idee mai inalta (poate fi doar o impresie, nu am avut timp suficient sa "disec" problema) si asta nu mi-a placut :). In rest nici o problema de vizibilitate, atat in mers, cat si la parcari. 4. Tehnologie Consola face toti banii. Deci un mare plus la capitolul asta. P.S.: Sistemul multimedia este realizat de LG, in cazul in care intereseaza pe cineva. 5. Design Fabulos! Singurul capitol unde nu ai ce sa-i reprosezi. Masina arata impecabil si mult mai echilibrata in realitate. As spune ca, desi gusturile nu se discuta, este cea mai frumoasa masina din clasa. 6. Concluzii (un capitol care lipseste in review-urile AM si care nu ar trebui sa lipseasca) Masina este clar in top 3 in clasa mica si cred ca Renault ar putea da lovitura cu acest nou model de Clio. Nu are minusuri semnificative raportat la concurenta, are in schimb plusuri interesante, a primit un feedback bun la lansare si este un model deosebit de frumos. Acum totul tine de departamentul de marketing Renault. P.S.: Din pacate pt francezi, desi este poate cel mai bun Clio de pana acum raportat la concurenta, masina vine intr-un context economic dificil, context defavorabil transformarii acestei masinute si intr-un "hit" din punct de vedere al vanzarilor. Cu siguranta insa are MARI sanse sa devina "Car of the Year", asa cum si Clio 3 a fost in 2006!
    Evoluţia franceză
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău