• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Mercedes isi pune toate sperantele in noul A. Este masina cu care vor sa ajunga din nou in varful ierahiei producatorilor premium. Tocmai de aceea se si grabesc sa lanseze si AMG-ul, pt a avea gama completa cat mai repede, mai ales ca masina nu este rea si au primit feedback pozitiv pana acum. Paradoxul apare atunci cand te gandesti ca un producator titrat de masini de lux, care era si eu as spune ca este in continuare confundat cu clasa mare (vezi S-ul) sa ajunga in situatia in care sa isi puna baza intr-o masina de clasa compacta. Eu cred ca "lupta" dintre cei tei mari constructori germani va fi foarte interesanta in urmatorii 5 ani si mai cred ca daca Mercedes nu va da lovitura cu noua gama de masini (noul A, viitoarele C si E) va pierde definiv contactul cu Audi si BMW. Viitoarele modele Mercedes au o importanta capitala pentru producatorul din Stuttgart.
    Mercedes A45 AMG, primele poze şi informaţii oficiale: 354 CP şi 45.000 de euro
  • Partea frontala este clar o imbunatarire comparativ cu varianta prefacelift, insa mi-ar fi placut sa fie ceva mai indrazneti si in ceea ce priveste partea din spate a masinii. Sper sa fi pastrat calitatea destul de buna a plasticelor de la Megane 3 (nu am "facut cunostinta" pana acum cu Fluence si imi este teama sa nu fi umblat pe ici pe colo, in buna traditie Renault, la masinile made in Turkey). Una peste alta as spune ca este o masina decenta. P.S.: @flavius, tot ce ai scris mai sus tine de politica de RAHAT pe care Renault Romania o practica la noi in tara. Modul in care acesti oameni gestioneaza marca Renault pe plan local este JALNIC!!!
    Renault Fluence a primit un facelift discret
  • Daca va avea aceeasi platforma ca vechiul Symbol, nu va fi deloc o alternativa serioasa la noul Logan. Symbolurile sunt masini (sau ma rog, au fost pana acum in cazul in care au schimbat platforma) mult mai incgesuite ca masinile Dacia.
    Renault Symbol se înnoieşte: schimbări estetice adânci şi liste bogate de dotări
  • A se remarca amplasarea comenzilor pt. geamurile electrice fata/spate pe consola centrala :D (chiar daca la Mini se doreste imitarea comenzilor din cockpit-ului unui avion) P.S.: Astfel de masini sunt iconice. Ori iti plac, ori ba. Mie personal mi se par pline de personalitate, masini cu care iesi foarte usor in evidenta. Ma bucur ca ati avut la dispozitie o cutie manuala, v-ati putut bucura de masina. Eu cand am condus Cooper avea automata si cutia de viteze mi s-a parut execrabila. In rest nu pot sa spun decat ca este o masina in care te simti special :)
    Tuşă personală
  • Corectura :) "Văd posibilităţi mai pentru Volvo" "după care a deveni un membru"
    Hakan Samuelsson, fostul şef MAN, a preluat conducerea Volvo
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău