A fost si ramane cea mai neinteresanta dintra tripleti. Mai scumpa cu cel putin 10% decat "fratii" sai fara sa aiba parte de discount-urile care se fac la Citroen. Tinand cont de pret vs. ce ofera cred ca dintre cele trei mini-uri Citroen a fost intotdeauna cea mai buna alegere. Masina ofera un nivel "basic" de confort, unde de altfel are si cele mai multe lipsuri, optiuni si finisaje. Vine totusi si cu cateva atu-uri: consum mic, ideala pt oras, ideala pt domnisoare, fasneata etc.
@antonny, terminati-va fratilor cu Loganul facut pe platforma Fluence. NU va exista asa ceva si chiar un oficial Renault a spus clar si raspicat ca noul Logan va avea aceeasi platforma tehnica ca si actualul. Sau credeati ca odata cu noul Logan Dacia se va apuca sa faca pomeni automobilistice. Profitul dicteaza strategia si nu invers!
Exterior - anii '90
Interior - anii '90
Pret ... de Jetta anului 2012!
Si cu toate astea masina este cool, ia nota 4 din 5 si este asteptat sa aiba si succes.
Nu stiu ce naiba se intampla cu lumea in ultima vreme ca parca toata lumea a luat-o razna. Cum ar putea cineva zdravan la cap sa aleaga o astfel de masina in 2012 cand pe piata sunt produse de 10x mai atractive si mai interesante din toate punctele de vedere inclusiv al pretului.
P.S.: Intradevar, Rapid nu se compara cu Loganul la pret, dar in ceea ce priveste designul exterior "foarte elaborat" si interiorul "senzatie" sunt al naibii de comparabile.
Cui i se adreseaza?
Persoanelor care cauta cu tot dinadinsul o masina mai anosta decat Loganul, dar vor cu orice pret sa nu fie un model Dacia si sa plateasca un pret dublu pt asta.
Facuta pentru?
Cei care nu au bani de Jetta, dar vor o masina din grupul VW.
Izolare fonica?
Anticipez a fi una buna, desi inca nu am condus masina :D
Coolness Effect?
Zero Barat
Seat in acest momentul, din pct. meu de vedere, este in coma si nu vad cum si-ar putea reveni.
P.S.: Si tot din pct.-ul meu de de vedere cred cu tarie ca user-ul @Mafia este foarte prost.
Ultimele comentarii
1012 in total