• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Mie mi se pare ca au reusit sa pastreze foarte bine linia versiunii in trei usi si sa "mascheze" aparitia celor doua usi suplimentare. In ceea ce priveste comparatia cu Mini, este si normal ca rivalul britanic sa aiba un avantaj in piata, acesta fiind dat de istorie si traditie. Mai mult, desi publicul tinta este acelasi, designul celor doua are grupuri de clienti diferite. Chiar nu vad cum ar putea sa-ti placa atat Mini cat si A1, sau mai ales invers. Surprinzator este ca in ciuda tuturor criticilor, mai mult sau mai putin relevante, A1 se vinde bine!
    GALERIE FOTO: Audi A1 Sportback în 110 ipostaze
  • Astia i-au decizii proaste si cand sunt in faliment si se mai mira lumea de ce au ajuns aici. Da,da... mai caseaza din ele da-le... daca nu se vand.
    Suedia: 100 de Saab-uri noi, trimise direct la casat
  • Nu stiu de ce multa lume o aseamana cu Astra, pt ca doar forma stopurilor aduce foarte putin. Si noul C4 are stopurile relativ asemanatoare. Ma rog, ideea este ca designul este destul de nereusit. Cu un lateral inspirat din i30, dar fara a avea fluiditatea acestuia (nu ca i30 ar fi avut cine stie ce design) si cu o parte frontala absolut stearsa, noul Ceed chiar nu spune nimic. Destul de trist pt un brand care doreste o crestere agresiva a vanzarilor. P.S.: Nu sunt un fan nici al actualului model si totusi s-au gasit destui care sa-l cumpere si chiar sa "epateze" cu el...
    Noul Kia Cee'd: noi fotografii
  • Vise sau visuri, nu conteaza. mie mi-a placut la nebunie raspunsul... nesimtit de arogant.
    Lamborghini: "Noi nu livrăm maşini, ci visuri pentru un grup select de clienţi"
  • Daca aveai macar un amarat de carnet de conducere si ai fi condus atat Passat cat si A4, ca sa nu mai discutam de la A6 in sus, ti-ai fi dat seama de ce Audi nu este VW. Faptul ca Audi vinde cu doar 80.000 unitati mai putin decat BMW la nivel mondial si ca in ultimii 10 ani si-a cam dublat nr de unitati vandute, iar in Europa este brandul premium NR. 1 (piata cea mai conservatoare din lume) cu peste 700.000 unitati vandute eu cred ca le da dreptul sa se creada mai mult decat un VW rebranduit. P.S.: Diferenta o face in continuare piata din SUA, acolo unde BMW si Mercedes vand de peste 2x mai bine decat AUDI, dar usor usor vor echilibra balanta si in State, unde noul A6 de ex. a fost "primit" extraordinar atat de presa cat si de public.
    Topul premium în 2011: BMW, Audi, Mercedes, Volvo. BMW: "Noi nu producem canapele pe roţi"
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău