Mie mi se pare ca au reusit sa pastreze foarte bine linia versiunii in trei usi si sa "mascheze" aparitia celor doua usi suplimentare. In ceea ce priveste comparatia cu Mini, este si normal ca rivalul britanic sa aiba un avantaj in piata, acesta fiind dat de istorie si traditie. Mai mult, desi publicul tinta este acelasi, designul celor doua are grupuri de clienti diferite. Chiar nu vad cum ar putea sa-ti placa atat Mini cat si A1, sau mai ales invers. Surprinzator este ca in ciuda tuturor criticilor, mai mult sau mai putin relevante, A1 se vinde bine!
Nu stiu de ce multa lume o aseamana cu Astra, pt ca doar forma stopurilor aduce foarte putin. Si noul C4 are stopurile relativ asemanatoare. Ma rog, ideea este ca designul este destul de nereusit. Cu un lateral inspirat din i30, dar fara a avea fluiditatea acestuia (nu ca i30 ar fi avut cine stie ce design) si cu o parte frontala absolut stearsa, noul Ceed chiar nu spune nimic. Destul de trist pt un brand care doreste o crestere agresiva a vanzarilor.
P.S.: Nu sunt un fan nici al actualului model si totusi s-au gasit destui care sa-l cumpere si chiar sa "epateze" cu el...
Daca aveai macar un amarat de carnet de conducere si ai fi condus atat Passat cat si A4, ca sa nu mai discutam de la A6 in sus, ti-ai fi dat seama de ce Audi nu este VW.
Faptul ca Audi vinde cu doar 80.000 unitati mai putin decat BMW la nivel mondial si ca in ultimii 10 ani si-a cam dublat nr de unitati vandute, iar in Europa este brandul premium NR. 1 (piata cea mai conservatoare din lume) cu peste 700.000 unitati vandute eu cred ca le da dreptul sa se creada mai mult decat un VW rebranduit.
P.S.: Diferenta o face in continuare piata din SUA, acolo unde BMW si Mercedes vand de peste 2x mai bine decat AUDI, dar usor usor vor echilibra balanta si in State, unde noul A6 de ex. a fost "primit" extraordinar atat de presa cat si de public.
Ultimele comentarii
1012 in total