Din cate am citit in presa victoria lui Alain Prost este contestata. Acesta a fost scos in decor de catre Jacques Villneuve si a lovit masina. Ulterior a aparut cu masina reparata la start. Sunt mai multi care contesta... ma rog, asta in ultima etapa, dar cred ca nu se poate pune la indoiala superioritatea Dacia-Prost.
http://www.mediafax.ro/sport/jacques-villeneuve-spune-ca-trofeul-andros-a-fost-o-competitie-trucata-9190217
Este uimitor cum VW reuseste sa vanda atatea masini. Esti si mai spectaculos cum producatori premium reusesc sa vanda mai multe masini decat multi producatori de volum si asta nu se traduce decat prin polarizarea statutului social. Este grav pt Fiat ca nu reusesc sa vanda nici macar 500k de masini in Europa. Un alt aspect ar fi acela al scaderii in vanzari a producatorilor francezi. In primul rand cred ca scaderea se datoreaza crizei economice care a afectat in special tari unde acestia vindeau mai mult. Daca la PSA scaderile imi sunt un pic inexplicabile deoarece acestia au cat de cat o gama de modele "up to date", la Renault situatia este perfect explicabila si nu se refera la aberatiile debitate de unii mai sus. Motivul este unul singur: gama de modele invechita si necompetitiva. In rest Europa ramane aceeasi piata conservatoare.
M-am jucat putin cu imaginea si cu siguranta este masina lor de teren, cea facuta in colaborare cu PSA, daca nu ma insel. Partea frontala aduce cu noile modele Citroen, in timp ce structura interioara a farului seamana cu cea de la noul Passat.
P.S: Atat Mitsubishi, cat si Subaru, doua foste mari glorii ale lumii automobilistice, imi dau impresia ca si-au pierdut complet identitatea si cred ca usor usor vor avea soarta Saab.
Ultimele comentarii
1012 in total