Motoarele sunt interesante, dar nu le prea vad rostul pe A5, mai ales celui de 136 cp.
@edi80, gata, ne-ai plictisit destul. Am inteles, vrei sa fi teribilist si "glumet", acuma lasa-ne.
Am vrut sa-ti raspund de multe ori la desele comentarii "aberante". Nu stiu de ce am avut senzatia ca ar fi inutil efortul si nu am facut-o. De data asta insa as vrea totusi sa-ti las un comentariu. Istoria Audi este una foarte bogata si nu se bazeaza in nici un caz doar pe marketing. Copilul ala despre care vorbesti, fara sa vrea poate, a schimbat traiectoria acestei marci. Audi (varianta latina a cuvantului Horch) a fost de la inceput un "raspuns", o forma de protest pt ca a luat nastere din dorinta lui August Horch de a construi altfel decat Daimler. Acel "bat" de care spui ca era imbracat intr-un stulete de porumb, nu era decat cifra "1" (de la primul loc) imbracata in laurii multor victorii obtinute in fata celor de la Mercedes in cursele de viteza ale vremii respective, pt ca pe vremea aia BMW era doar un motorist aeronautic care facea biciclete. Din pacate, al doilea razboi mondial a fost critic pt traseul Audi (devenit Auto Union), care atunci a pierdut toate fabricile, care au fost fie distruse, fie mutate in Rusia. A urmat apoi o lunga perioada in care Audi nu si-a mai gasit identitatea si a pierdut din gloria de altadata. Din fericire pt constructorul german, acolo unde Daimler a esuat, VW nu a dat gres si Audi a ajuns ceea ce este astazi. In consecinta sa compari un constructor ca Saab cu Audi, este totalmente deplasat, in conditiile in care producatorul suedez nu a avut niciodata o perioada glorioasa in care sa rescrie istoria automobilistica. A fost doar un brand care a existat, asa cum sunt multe altele, care din pacate pt ei GM a esuat in a le crea o identitate. Produsele Saab nu au fost niciodata la nivelul tripletei germane in termeni calitativi, deci nu aveau cum sa reziste pe o piata atat de competitiva. Interesant este ca ai o pasiune pt constructorii auto cu radacini aeronautice si din fericire pt idealurile tale BMW a reusit mult mai bine sa faca fata vremurilor trecute si actuale decat Saab. Este evident ca nu am nimic impotriva si ca iti respect idealurile, pt ca pana una alta BMW este constructorul nr. 1 si este si normal sa aiba multi adepti.
ON: Noul motor are caracterisitici interesante si nu este altceva decat raspunsul celor de la Audi la 535d-ul de la BMW. Desi consuma cu 0.5 l mai mult, accelereaza cu aproape 0.5 sec mai bine si are 20Nm in plus. Similaritatea dintre cele doua motorizari este izbitoare.
Ultimele comentarii
1012 in total