• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Urata masina!
    BMW X3 xDrive28i: crossover-ul primeşte motorul de 2.0 litri şi 245 de cai
  • Motoarele sunt interesante, dar nu le prea vad rostul pe A5, mai ales celui de 136 cp. @edi80, gata, ne-ai plictisit destul. Am inteles, vrei sa fi teribilist si "glumet", acuma lasa-ne.
    Audi A5 Coupe şi Sportback primesc două TDI-uri economice
  • Reclamele sunt simple si pline de continut. Foarte misto! Cred ca sunt cele mai reusite de pana acum de la SuperBowl.
    6xVIDEO: Reclamele pentru BMW Seria 3 ajung şi la Superbowl
  • Am vrut sa-ti raspund de multe ori la desele comentarii "aberante". Nu stiu de ce am avut senzatia ca ar fi inutil efortul si nu am facut-o. De data asta insa as vrea totusi sa-ti las un comentariu. Istoria Audi este una foarte bogata si nu se bazeaza in nici un caz doar pe marketing. Copilul ala despre care vorbesti, fara sa vrea poate, a schimbat traiectoria acestei marci. Audi (varianta latina a cuvantului Horch) a fost de la inceput un "raspuns", o forma de protest pt ca a luat nastere din dorinta lui August Horch de a construi altfel decat Daimler. Acel "bat" de care spui ca era imbracat intr-un stulete de porumb, nu era decat cifra "1" (de la primul loc) imbracata in laurii multor victorii obtinute in fata celor de la Mercedes in cursele de viteza ale vremii respective, pt ca pe vremea aia BMW era doar un motorist aeronautic care facea biciclete. Din pacate, al doilea razboi mondial a fost critic pt traseul Audi (devenit Auto Union), care atunci a pierdut toate fabricile, care au fost fie distruse, fie mutate in Rusia. A urmat apoi o lunga perioada in care Audi nu si-a mai gasit identitatea si a pierdut din gloria de altadata. Din fericire pt constructorul german, acolo unde Daimler a esuat, VW nu a dat gres si Audi a ajuns ceea ce este astazi. In consecinta sa compari un constructor ca Saab cu Audi, este totalmente deplasat, in conditiile in care producatorul suedez nu a avut niciodata o perioada glorioasa in care sa rescrie istoria automobilistica. A fost doar un brand care a existat, asa cum sunt multe altele, care din pacate pt ei GM a esuat in a le crea o identitate. Produsele Saab nu au fost niciodata la nivelul tripletei germane in termeni calitativi, deci nu aveau cum sa reziste pe o piata atat de competitiva. Interesant este ca ai o pasiune pt constructorii auto cu radacini aeronautice si din fericire pt idealurile tale BMW a reusit mult mai bine sa faca fata vremurilor trecute si actuale decat Saab. Este evident ca nu am nimic impotriva si ca iti respect idealurile, pt ca pana una alta BMW este constructorul nr. 1 si este si normal sa aiba multi adepti. ON: Noul motor are caracterisitici interesante si nu este altceva decat raspunsul celor de la Audi la 535d-ul de la BMW. Desi consuma cu 0.5 l mai mult, accelereaza cu aproape 0.5 sec mai bine si are 20Nm in plus. Similaritatea dintre cele doua motorizari este izbitoare.
    Audi lansează cel mai puternic motor V6 TDI: 313 CP şi 650 Nm
  • Se pare ca au luat ceva de la Gr. VW. Au pocit un Audi A1 :D
    Suzuki G70 vine şi la Salonul Auto de la Geneva
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău