• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Si eu am cautat sa-mi iau masina mica, la un pret de max 12-13.000 euro, undeva prin anul 2010. Si am fost la o gramada de dealeri ale diferitelor marci. Yaris, modelul vechi, era scump si atunci, desi se pregatea sa iasa din productie. Am fost si la mult laudatul Polo, care la varianta cu motor de 1.2 60cp si dotari entry-level pretul de pornire era 12.600E. Si da, bordul era realizat dintr-un plastic de toata jena (a se citi tare si ieftin) pt pretentiile producatorului si pretul cerut. Replica consilierului VW: "daca doriti plastic moale, avem pe variantele superioare...pe la 17.000E". Deci la astia de la VW trebuie sa platesti si pt plasticul din masina. Tin minte ca atunci cel mai mult m-a impresionat Fiesta care pe la 12.500euro venea cu un motor decent, dotari decente si cateva chestii foarte misto, ca de ex. cochilia ceasurilor de bord imbracata in piele intoarsa. Nu mai spun ca masina arata foarte bine si era un model lansat recent. Cel mai bun model la raportul calitate/pret era Clio, care dotat destul de bine motorul de 1.2 si 75cp ajungea undeva pe la 10.000 euro. Iar bordul era intr-o mare proportie moale la atingere. A... si sa nu uit de Corsa, care era pe undeva comparabila cu Clio, poate ceva mai scumpa. P.S.: @LauCalin, masinile care au bancheta culisanta, au deobicei probleme cu spatiul la locurile din spate. Si vechiul Yaris chiar iti dadea o senzatie de claustrofobie in acea zona.
    Mic, dar mare
  • Iata cateva dotari de exceptie din dotarea de baza Terra (aprox. 12.000euro): - oglinzi exterioare de culoare neagra - manere portiere de culoare neagra - lipsa proiectoare ceata - lipsa iluminare torpedou - lipsa turometru Nu zice nimeni ca la Polo lucrurile stau mai bine, pt ca si nemtii vand infectia aia de motor 1.2 si 60cp tot pe la aproape 12.000e, ca sa nu mai zic ca la versiunile inferioare VW vinde masina cu bord de plastic de Logan. Dar cred eu ca la banii astia sunt optiuni mai bune pe piata: Fiesta, Clio, Corsa.
    Mic, dar mare
  • Nu te contrazic atunci cand spui ca Yaris este o masina fiabila (desi nu as spune acelasi lucru si despre primul model), insa pe piata sunt o gramada de masini cu aceasta calitate: Fiesta, Clio, Fabia, Corsa etc etc. In nici un caz Yaris nu poate fi catalogata ca o masina foarte fiabila. Si mai sunt iarasi foarte multe masini de clasa mica care au bancheta spate fractionabila. Si masina nu se va vinde, nu pt ca romanii sunt "tarani si nu stie", ci pt ca Toyota vinde o masina cu nimic mai buna ca altele cu un pret semnificativ mai mare.
    Mic, dar mare
  • Era si timpul. Probabil ca se stia treaba asta demult, insa au preferat sa-si pastreze liniile conservatoare pt cat mai mult timp tocmai pt a nu risca o scadere a vanzarilor. Cred ca "au tras" de designul actual maxim posibil si schimbarea era evidenta, mai ales ca la noile modele Audi, desi foarte mult evoluate, lipsea efectul de wow. Cel mai probabil noul A3 se ve incadra in designul actual, insa odata cu viitoare generatie A4 se va trece la altceva.
    Audi vrea să-şi schimbe limbajul de design
  • Din pct. meu de vedere Yaris este o masina supraapreciata atat prin impresiile unora, cat mai ales prin prisma pretului. Din fericire stiu ambele modele care s-au vandut pana acum pe piata si stiu despre ce vorbesc. Daca primul model avea acel... "vino-ncoa" dublat de un concept inteligent si in acelasi timp inedit la vremea respectiva, concept care il facea interesant si iti distragea atentia de la diferite detalii mai putin "fericite", Yaris-ul care tocmai a iesit din productie nu mai avea atu-urile primului. Era doar o masina de clasa mica, nesimtit de scumpa, cu un interior de o calitate low-cost (vezi plasticele de pe usi, usile cu o grosime de solenza, bordul din plastic tare, torpedoul de o calitate jenanta etc etc etc) care tehnic se prezenta destul de bine, insa datorita designului discutabil (mai mult feminin) nu a avut nici pe departe succesul asteptat de japonezi. Modelul tocmai lansat vine intradevar cu un design mai bun, mai unisex, mai matur intr-un cuvant. Cum am spus si mai inainte, partea tehnica nu a fost si nu este rea, insa interiorul pe mine ma dezamageste din nou. Nu stiu cum au evoluat materialele, insa ceea ce vad in poze mie personal nu-mi place. Cred ca in acest moment sunt masini din aceasta clasa mult mai bune decat acest Yaris (inclusiv din pct de vedere al pretului) - vezi de ex. Ford Fiesta - si cred ca in continuare succesul nu va fi cel asteptat.
    Mic, dar mare
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău