O suma foarte mica, asta este clar. Sunt jucatori de fotbal care sunt cotati la mai mult de atat. Asta nu inseamna decat ca Saab este o companie mica, cu risc financiar mare si cu un viitor incert. @SaabCuantic, Saab este o marca exclusivista doar prin nr. mic de exemplare vandute, nu si prin calitatea produselor, sa fim seriosi. Nu poti compara Saab cu Rolls Royce sau Ferrari. in alta ordine de idei, chinezi vor avea mult de tras ca sa readuca marca asta pe linia de plutire (din punctul meu este o situatie infinit mai complicata decat in cazul Volvo - Gelly macar produceau masini) si nu cred ca mentinerea unei directii similare cu cea dinainte le vor aduce succesul global (poate doar in China). Ramane de vazut, insa cred ca bucuria ar trebui sa fie putin mai temperata, mai ales inainte de a vedea planurile celor doua companii chineze.
P.S.: Nu pot sa nu remarc ce denumiri penibile au aceste doua companii: Youngman şi Pang Da. Si chestia asta ma facut sa caut informatii despre aceste doua companii:
1. Panga Da este un dealer auto mai mare, un fel de Tiriac Auto, avand in portofoliu marci ca Audi, VW, Mazda, Hyundai, Jeep, diferite marci chineze etc.
2. Youngman Automobile este o companie implicata ceva mai bine in domeniul productiei, avand colaborari de productie cu Lotus UK si Man Trucks, plus multe alte chestii industriale. Ca si "passenger cars" produc numai petrade (la fel ca si Gelly dealtfel).
Important este ca acestor doua companii par sa le mearga bine in prezent, deci ar trebui sa aiba banii necesari.
P.S.: Cred ca la 100mil., daca eram Dinu Patriciu (se stie ca smecheru' asta are o gramada (miliarde de euro) de bani cash din vanzare RP, cumparam eu Saab.
Ba nu exagerez deloc pt ca stiu foarte bine "tripletii". Singurul avantaj al lui C1 (doar pe el il iau in calcul pt ca 107 si mai ales Aygo sunt nesimtit de scumpe) in fata unui Sandero este, in cazul motorizarilor pe benzina, motorul de 1L de pe cele 3, care, in special datorita greutatii reduse a masinii, are un consum si reprize foarte bune. In rest nu exista nici un alt avantaj, nici unul. Sunt prost antifonate, rudimentar finisate, cu dotari minimale etc. Iar chestiunea cu masina mica si salvarea planetei... sa fim seriosi, nu diferenta de o jumatate de metru lungime dintre cele doua salveaza balenele. Singura utilitate a acestor masini este aceea ca datorita dimensiunilor si a servodirectiei foarte "soft" poate ajuta doamnele sau domnisoarele sa se acomodeze mai repede cu "covrigul", desi cutia de viteze nu intra in aceeasi categorie "prietenoasa".
P.S.: Iar in cazul acestui VW, situatia va fi si mai stupida in conditiile in care cel mai probabil va avea un pret "premium".
@rzn.ozn, prietene cred ca nr. BMW-urilor infipte in "pom" vazute de mine depaseste cu mult nr Audi-urilor. Subvirarea aia nasoala apare atunci cand probabil indiferent in ce masina esti, pe drumurile publice, esti deja in drum spre tirul din fata. La un test complet 1M pierde sigur pt ca timpii de circuit sunt irelevanti in viata reala. In viata reala conteaza "semaforul" (acolo unde Audi ii arata led-urile alea "misto" bavarezuluii), practicabilitatea (acolo unde Audi vine cu 2 usi in plus, portbagaj adevarat si 2 locuri normale in spare) si confortul (unde din nou Audi wins). Acestea fiind spuse, fiecare isi alege ce vrea, dar in general masinile de circuit ar fi bine sa ramana pe circuit sau macar sa fie conduse de soferi competenti.
Asta este masina ideala pt romanul (in special, dar nu numai) frustrat, care isi doreste o masina nemteasca dar nu are bani de una. Oamenii cerebrali, care isi doresc o masina totusi, nu un carucior de cumparaturi, la aproape 10.000E isi vor cumpara probabil un Sandero dci, care din cate imi dau seama nu are de ce sa se rusineze in fata acestei masini VW in ceea ce priveste calitatea materialelor si a finisarilor, ba din contra.
P.S.: Este imposibil, stiu, pt ca orice roman care se respecta se simte rusinat intr-o Dacie,Tara de oligofreni!
P.S.: Testul este jenant, masina este penibila. Bogdane... presa auto nu este poezie!!! In primul rand ca Fiat 500 este alt gen de masina, nu poate intra in comparatie cu Up. In alta ordine de idei adevaratii concurenti pt masina asta vor fi probabil tripleta japoneza-franceza-penibila C1-107-Aygo (macar C1 este mai ieftin si Citroen au deobicei discount-uri sanatoase), masina care au o calitate a fabricatiei mult sub ceea ce ofera Dacia astazi. Evident ca Up va fi mai buna, deoarece este greu sa faci o masina mai slab calitativa, mai prost antifonata si mai "coaja" decat cele 3 mai sus mentionate.
Ultimele comentarii
1012 in total