@Bogdan Mirica cred ca este a "n"-a oara cand cifrele pe care le dai sunt eronate. Situatia este in felul urmator:
1. BMW - 1.021.927 unitati +14.5% (128.449 u. in septembrie)
2. Audi - 973.200 unitati + 17.4% (120.200 u. in septembrie)
3. Mercedes - 919.288 unitati + 7.6% (120.982 u. in septembrie)
Interesante sunt cifrele pt luna septembrie care arata o usoara revenire a celor de la Mercedes. Cel mai probabil in acest an clasamentul se va pastra la fel, insa in anii care urmeaza, daca Mercedes va aduce clasele C si E la nivelul noului CLS, cred ca va avea un cuvant greu de spus. Consider ca Audi are nevoie de un refresh al design-ului la intreaga gama de modele, in special A4 si A8 pentru ca altfel nu-i mai vad favoriti la locul 1. In acest moment consider ca BMW este cel mai constant dintre cei trei constructori si probabil ca linia actuala de modele ii va ajuta sa pastreze aceasta constanta fara sa aiba cresteri semnificative.
Sursa:
1. http://www.bmwgroup.com/e/nav/index.html?../0_0_www_bmwgroup_com/home/home.html&source=overview
2. https://www.audi-mediaservices.com/publish/ms/content/en/public/pressemitteilungen/2011/10/10/audi_sets_new_sales.standard.gid-oeffentlichkeit.html
3. http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1430659-1-0-0-0-0-0-9293-0-0-0-0-0-0-0-0.html
P.S.: Vanzarile Mini in primele 3 trimestre: 208.216 u.
Nu stiu, la nivel tehnic, cat de reusita este masina asta. Nu stiu cum sta Range Rover la capitolul infrastructura (service, dealer, piese etc), insa stiu ca am vazut masinuta asta pe viu si arata demential pt un SUV. Estetic vorbind si tinand cont de feeling-ul pe care ti-l lasa, Evoque este cu o clasa peste Q5, X3 sau GLK. Bravo indienilor ca au reinventat marca britanica.
Nu am intrat in dialog pt ca am fost plecat la Paris, de unde am o fotografie foarte simpatica cu o "vitrina" SAAB. M-am gandit ca poate vreodata voi avea posibilitatea sa ti-o trimit :). Legat de parerea asiaticilor... nu stiu daca 9-5 chiar poate "bate" tehnic A6 si 5 in momentul asta, dar cu siguranta arata cel mai nonconformist si asta atrage. Mie unul imi place. Cat despre rearanjarea grupului VW , asta va mai dura si probabil ca doar Seat va disparea din decor. Skoda vinde deja foarte bine si si-a creat o imagine de VW low-cost, VW vinde excelent, Audi la fel. Lamborghini traverseaza o perioada nesperat de buna, tinand cont ca la momentul la care au fost preluati de Audi bateau la poarta falimentului. Bugatti este doar un vector de imagine (unul foarte reusit), in timp ce Bentley mai are de tras pana sa isi recapete stralucirea de altadata si sa poata fi comparat cu R.R. Mulsanne consider ca nu-i ajuta in sensul asta.
Numai bine!
Ultimele comentarii
1012 in total