• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Calingura

  • Membru din 16.08.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 465 in total
  • Mi se ridica parul pe maini. Cred ca este o senzatie fantastica in spatele volanului.
    Lexus LFA și Porsche Carrera GT într-un nou duel al evacuărilor
  • Deja e un pic trista confuzia ta. Dacă ai fost abuzat de fel, nu extinde frustrările și neîncrederea ta asupra tuturor. Eu propun, și nu sunt primul, sa nu mai putem comenta decât cu cont. Și atunci va trebui sa iesi și tu la lumina și sa îți asumi cât de cât ce spui.
    Prețuri Volkswagen Golf R în România: start de la 41.700 de euro
  • @@Calingura Am mai spus-o: farmecul internetului este sa te certi cu tot felul de oameni sau sa citesti comentarii. REstul este pentru eruditi. Asadar: 1. nu ma loghez tot timpul din comodatitate. Mai exact din vina AutoMarket care nu reuseste sa te aduca dupa logare pe pagina unde erai inainte de logare. Absolut penibil si de neinteles. Ma indoiesc ca nu au bani si totusi platforma este ca si abandonata. 2. Nu exclud total posibilitatea dar as vrea sa vad niste exemple cand am insultat pe cineva. Si aici, te rog, mare atentie: daca eu spun ca esti prost, cocalar, dieselar sau in orice alt fel si tu chiar esti, atunci nu te-am insultat. Daca o spun doar ca sa iti stric imaginea, atunci mai discutam. 3. In ultimii ani nu am scris cu alt nume niciodata. Cu putina logica te-ai prinde ca nu am nevoie. Nu ma tem sa fiu controversat, nu ezit sa spun adevaruri dureroase, nu am timp sa imi cizelez discursul si oricum nu pot concura cu cativa colegi care stapanesc arta aranjarii cuvintelor infinit mai bine decat mine.
    Prețuri Volkswagen Golf R în România: start de la 41.700 de euro
  • @ DS Oameni diferiti, nevoi diferite. Eu unul, folosesc absolut toate dotarile. Chiar si gemurile din spate (de exemplu cand sunt usor inzapezite, le las jos, se curata, plec). Scaunele incalzite sunt mereu pornite iarna. Climatronicul e temelie (nu l-as fi cumparat dar magarii au alt design si de obicei e mai urata masina daca nu iei si climatizare automate). Pana si masajul in scaun in folosesc. Desi l-am luat doar pentru ca era cuplat cu reglajul lombar. De LED-uri nu mai zic; nu m-as mai intoarce la halogen sau alte forme clasice.
    Am luat la test un Dacia Logan de 14.000 de euro. Detaliem dotările și modificările noului model
  • Asa suntem noi ca neam. Ai alt status la garsoniera cand ai Ford cu cel mai mic motor si zero dotari. Sau pentru astia mai bogati, tot prosti raman cu un Golf cu toate optiunile fata de smecherii cu Seria 1 chel. Si aici nici nu luam in calcul piese, adaptarea la drumurile noastre bune, cost asigurare si alte aspecte. Si poate si mai trist, facem comparatii si dam sfaturi dar apoi mergem pe autovit nu la vreun dealer.
    Am luat la test un Dacia Logan de 14.000 de euro. Detaliem dotările și modificările noului model
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău