• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Calingura

  • Membru din 16.08.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 465 in total
  • Au incercat sa ii ajute pe cei care isi luau motoare mici sa para mai instariti. Mi s-a intamplat ca un posesor de Q5 dinaintea noilor denumiri sa imi spuna "meam, ce motor beton are asta cu 40 TFSI-ul". Ma bucur ca revin la simplitate.
    Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
  • @PMC Pentru ca hype-ul a fost fix asta. Erau probil panicati ca nu fac si ei miliarde usoare si au scos in graba o gama mizerabila. Fata in fata cu realitatea, oamenii s-au prins ca nu e chiar magica masina electrica si au inceput sa dea inapoi. Unde mai pui ca vw oricum incepuse sa decada oricum. Si vor mai cobora pana cand isi vor aduce aminte de ce urcasera. Eu VW nu mai cumpar curand. Probil totusi o masina faina dar pentru mine a fost una din cele mai triste senzatii ale anului trecut cand m-am suit in Arteon. M-am simtit luat de prost, jignit parca de un prieten de suflet.
    Volkswagen recunoaște: viitorul Golf electric ar putea însemna sfârșitul lui ID.3
  • @PMC - pana la urma fix asta era esenta Golfului. Sa fie economic, bine facut, masina universala. Un Golf electric aparut la timp, cand tehnologia e matura, pare sa fie fix ce ne asteptam de la acest model. Nu stiu daca am sindromul viteazului de dupa razboi, dar era clar ca marca Golf nu va disparea. ID3 este un experiment, un picior bagat in apa marii. A fost prea rece; asta e.
    Volkswagen recunoaște: viitorul Golf electric ar putea însemna sfârșitul lui ID.3
  • Sunt subiectiv, dar cred ca un Golf electric ar putea fi o sansa sa readuca glorie modelului. Imi place Golful meu, dar de la G5 incoace le-au facut tot mai gay, mai fara personalitate. Iar 8-ul este 2 pasi inapoi la nivel calitativ.
    Volkswagen recunoaște: viitorul Golf electric ar putea însemna sfârșitul lui ID.3
  • :))) de ceva ani nu mai am energie sa comentez ceva util aici. Este si trist si comic, in acelasi timp, cat de mare este diferenta intre tinerii nervosi si siguri pe ei si veteranii forumului. Nimic obiectiv, fanboism retardat si atacuri la persoana pe care vad ca editorii nu le mai cenzureaza (riscand sa decada la nivelul promotor).
    Prețuri noul BMW Seria 5 în România: start de la 58.900 de euro
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău