• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Castravetele

  • Membru din 27.06.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 412 in total
  • te faci numai de rusine "eu".... mai bine vezi-ti de clio, sau vorbesti doar ca sa pari interesant?
    VIDEO: Duel amuzant intre Nissan GT-R si Shelby GT500
  • titlul de godzila e dat demuuuult nissan-ului. Dar comparatie mai AIUREA decat cea cu shelby-ul? WOW. Fara cuvinte. Doua mentiuni mai evidente: 1. GT-R are mai putini cai dar spulbera mustangul pe linie dreapta. 2. GT-R-ul a fost proiectat pentru a lua viraje intr-o maniera cat mai... perfecta. Pe cand GT-500-le are suspenie PE FOI pe puntea spate. Aia da tehnologie americana!
    VIDEO: Duel amuzant intre Nissan GT-R si Shelby GT500
  • titlul de godzila e dat demuuuult nissan-ului. Dar comparatie mai AIUREA decat cea cu shelby-ul? WOW. Fara cuvinte. Doua mentiuni mai evidente: 1. GT-R are mai putini cai dar spulbera mustangul pe linie dreapta. 2. GT-R-ul a fost proiectat pentru a lua viraje intr-o maniera cat mai... perfecta. Pe cand GT-500-le are suspenie PE FOI pe puntea spate. Aia da tehnologie americana!
    VIDEO: Duel amuzant intre Nissan GT-R si Shelby GT500
  • inca o treaba: regula de aur a autostrazii: se conduce fara a folosi frana! DELOC - cu exceptia cazurilor de forta majora, desigur. In asa maniera trebuie adaptat stilul de condus. Bafta in a descifra ce am scris!
    Autostrazile italiene vor avea limita de viteza de 150 km/h
  • e prost gramada. Una e sa pui in pericol viata ta, alta sa pui in pericol vietile altora. Se moare pe autostrada si la 140 km/h, dar la 200... nu te vad pe tine mentinand controlul in situatii dificile. Se vede cati ati circulat pe autostrada. (tronsoanele sudiste nu se pun, am fost pe ele, sunt de tot rahatul) In conditii reale de trafic se schimba benzile, se acorda prioritate dar parca vad.... cum se ingramadesc toti pe banda de depasiri sa-si "testeze" masinile, claxonand ca ciobanii si blitz-uind pe oricine face o depasire. Pentru ca autostrada nu e DOAR pentru viteza. Motivul principal este CONSUMUL! platesti mai putin la un drum, poluezi mai putin, traficul e mai fluid. Dar ciobani ca tine nu vor pricepe niciodata....
    Autostrazile italiene vor avea limita de viteza de 150 km/h
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău