• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinX

  • Membru din 04.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 32 in total
  • @ sah mat Peugeot 208 T16 nu reprezinta o versiune limitata de serie. Reprezinta a doua derivare din modelul 208, model de competitie (RALIU) ce isi va face aparitia in motorsport in a doua jumatate a anului 2013. Deocamdata modelul este testat de Peugeot Sport in vederea imbunatatirii si va fi omologat pentru clasa R5 avand un pret de 180.000 euro fara T.V.A.
    Peugeot 208 T16 Pikes Peak, maşina cu care Loeb va concura în cursa americană
  • istoria se rescrie......
    Peugeot 208 T16 Pikes Peak, maşina cu care Loeb va concura în cursa americană
  • la 17 ani ai mei sunt mult mai pe subiect.........da, peugeot 208 GTi este prezentat ca un model premium.........ce apasare aerodinamica pe puntea spate vrei de la o masina cu tractiune fata....ala e doar un element estetic de prost gust
    Primul test cu sportivul Peugeot 208 GTI
  • interior rafinat la Clio RS???? :))))) arata ca dracu....exterior super n-am ce zice......bucata aia gri de plastic din spate face toti banii.......208 GTi e premium.....pana acum au fost derivate 5 modele de competitie pe baza lui.....in schimb Clio RS.....ce poti sa-i ceri????
    Primul test cu sportivul Peugeot 208 GTI
  • asteptati comparativul......clio nu e decat o bucata de plastic care nu exprima nimic.....
    Primul test cu sportivul Peugeot 208 GTI
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău