Peugeot 208 T16 Pikes Peak, maşina cu care Loeb va concura în cursa americană

de Daniel Popescu
Luni, 15.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peugeot a publicat primele imagini cu Peugeot 208 T16 Pikes Peak, maşina cu care nonuplul campion mondial de raliuri Sebastien Loeb va concura în celebra competiţie americană.

Sebastien Loeb a anunţat la sfârşitul lunii martie că va concura la ediţia din acest an a popularei competiţii americane Pikes Peak din 30 iunie la volanul unui Peugeot 208 T16.

Constructorul francez a publicat luni primele imagini cu versiunea pentru Pikes Peak a acestei maşini, dar şi un clip video promoţional.

Pikes Peak este o competiţie în care piloţii concurează pe un traseu cu lungimea de 20 de kilometri în care altitudinea variază de la 2.800 la 4.300 de metri.

Comentarii (6)

  • istoria se rescrie......
    15 1
  • sah mat
    Pe piata din vestul Europei a aparut si versiunea limitata de serie Peugeot 208 T16, 1.6 THP 4x4 ~ 1200kg si 280 CP, aviz colegilor pasionati de plastice si greierasi care se umflau azi in comentarii la celalalt articol cu 208... se stiu ei. sah mat.
    8 3
  • @ sah mat
    Peugeot 208 T16 nu reprezinta o versiune limitata de serie. Reprezinta a doua derivare din modelul 208, model de competitie (RALIU) ce isi va face aparitia in motorsport in a doua jumatate a anului 2013. Deocamdata modelul este testat de Peugeot Sport in vederea imbunatatirii si va fi omologat pentru clasa R5 avand un pret de 180.000 euro fara T.V.A.
    3 2
  • @CatalinX
    Salut, e adevarat ceea ce spui tu, insa doar partial.

    Eu locuiesc in vest-ul Europei iar acest model 208 t16 este disponibil la vanzare din Martie 2013 in orice concesionariu Peugeot. Daca ai bani, poti merge maine sa comanzi unul, il poate comanda oricine, cu mentiunea ca este editie limitata, deci trebuie sa ai noroc sa prinzi unul. Modelul a fost in teste e adevarat, costa mult si asta e adevarat, chiar daca nu atat cat ai spus tu insa este disponibil spre vanzare din Martie. Pentru ca o masina de raliu sa poata participa in competitii trebuie produse nu stiu cate modele de serie, asa cum s-a intamplat la vremea ei si cu 205 t16 care a fost vandut in 200-300 de bucati. Cam asa si cu 208 t16 acum. Daca vizitezi paginile de facebook ale dealerilor peugeot din orice tara din vest, vei vedea ca si ei anunta acolo ca "poti comanda de azi noul peugeot 208 t16 etc."
    Bafta.
    5 0
  • Salut si tie....

    Peugeot 208 T16 nu apare pe niciun site al marcii din vestul Europei....eventual comandat la Peugeot Sport la Velizy in Franta insa sunt sigur ca deocamdata nu poate fi achizitionat pentru ca nici nu a fost omologat. Te asigur ca nu o sa-l gasesti la vanzare in niciun showroom Peugeot. E adevarat ca trebuie atins un anume numar de bucati insa in cazul de fata este vorba despre modelul de serie 208 ce trebuie vandut in x bucati nu derivatele sale.
    Esti sigur ca nu te referi la 208 GTi???
    In caz ca nu ma crezi acceseaza http://www.peugeot-sport.com/en/rallye/presentation-27-1-208-t16.html , sursa sigura de la Peugeot Sport.
    3 1
  • @CatalinX
    In linkul prezentat de tine la "Landamark Dates" vad "March 2013: order books open", ceea ce incercam sa spun si eu mai sus, cum ca din Martie se poate comanda din orice reprezentanta Peugeot. Sigur, nu o sa intri acuma in reprezentanta si langa un 107 o sa vezi un t16 lustruit, e vorba ca poti plasa comanda prin intermediul Peugeot iar ei dau comanda mai departe la Peugeot Sport... prima data vazusem aceasta informatie la munca pe o pagina facebook Peugeot, cu un text de genul "de astazi poti comanda modelul 208 t16 in concesionariul tau Peugeot".. ceea ce s-a confirmat si din linkul tau. Cat despre pret, cred ca ai inteles gresit (sau poate eu), ceea ce ai zis tu este "FIA regulations also stipulate that the maximum price for R5 class racers must not exceed €180,000 (US$231,400)." Eu stiam undeva la 80k. In fine. Nu sunt fan Peugeot sa continui la nesfarsit despre 208, dar daca 208-ul gti care are cutie manuala scoate 6.8s pana la suta iar clio rs care are cutie cu dublu ambreiaj si are ca timp 0-100 6.7s... atunci da de gandit.. la golf gti diferenta intre varianta manuala si dsg este de 0.3s...... aaaa si sa nu imi spuneti de sasiuri la rs-urile astea de la reno...Peugeot 207 a facut legea in rally-uri multa vreme (s2000), iar modelul 207 RC cu 175CP scotea pe circuite timpi cu doar 0.2-0.3s mai slabi decat clio rs care avea 200cp...se pot verifica timpii pe fastestlaps.com... in fine, toate cele bune.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru