• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Chul

  • Membru din 18.04.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 140 in total
  • Inteligenta miscare.Din pacate pt. Red Bull eventualul avantaj este cu totul in limita regulamentului.
    Honda ar putea primi consultanță de la Mercedes pentru îmbunătățirea motorului
  • @ZZZ Sunt sanse existente ale ambelor parti.Din partea Mercedes dar care pot fi diminuate de salariul mare cerut de Alonso si din cauza lui Hamilton.Dar Alonso si mai ales managerul lui il vrea la Mercedes cu orcie pret.
    Alonso, creditat cu șanse să plece la Renault în 2018. Francezii avertizează deja că nu vor lupta pentru titlul mondial
  • Totusi il vad la Mercedes daca Bottas nu presteaza.Dar nu se va intampla asta.Bottas e un pilot bun.
    Alonso, creditat cu șanse să plece la Renault în 2018. Francezii avertizează deja că nu vor lupta pentru titlul mondial
  • Aspectul acestui monopost mi se pare deplasat de cea ce va fi in viitor.
    Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică
  • Asta e o prostie.F1 este si o competitie a constructorilor.Un singur furnizor de motoare poate fi in favoarea echipelor de uzina.Dar nu le poti cere unor mari constructori precum Mercedes si Ferrari sa nu isi construiasca in totalitate monopostul deoarece principalul rol al unui constructor in F1 este de a face un monopost pentru a dezvolta si descoperi noi tehnologi pentru masinile lor de serie.De acea ar fi o prostie sa se intample asa ceva.Totusi parerea mea nu se va intampla asta.Nici simplificarea unitatilor de propulsie nu este cea mai benefica pentru constructori cea ce inseamna ca va fi un factor important si asta.Adica unitatile de propulsie mai ietine vor fii totusi mai scumpe decat vor vrea ei.Cu adevarat F1 are nevoie de costuri mai mici dar nu cred ca de aici trebuie sa se inceapa.Ar trebui scazute preturile pentru infintarea unei echipe de F1 pentru a atrage cat mai multi constructori.BMW,Toyota,VW.Asta in minim 10 ani bineinteles.
    Red Bull amenință din nou cu retragerea din Formula 1: "Am putea părăsi competiția dacă nu va apărea un furnizor independent de motoare"
Pagina
12345...262728
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău